Re: Piirikokous 2012 ja hallitusehdokkaat

Etusivu Foorumit Piraattipuolueen toiminta Pirkanmaa Piirikokous 2012 ja hallitusehdokkaat Re: Piirikokous 2012 ja hallitusehdokkaat

Julkaisija Vastaukset
Idhren # Posted on 2.5.2012 at 22.12
Profiilikuva käyttäjästä Idhren

Hallitusehdokas tässäkin.

1. Nimi
* Maria Morri

2. Kunta
* Tampere

3. Arvo/ammatti/toimi tms
* opiskelija / free-kirjoittaja / bloggaaja

4. Mahd. tausta piraattipuolueessa tai muuten politiikassa. Oletko osallistunut Pirkanmaan piraattien toimintaan?
* Olin hallituksessa edellisenäkin vuonna, ja tavoitteeni on tälle vuodella olla aktiivisempi, kun tässä nyt koulunkin osalta toivon mukaan vähäsen tahti rauhoittuu ja on paremmin aikaa ja energiaa. Olin ehdokkaana edellisissä eduskuntasvaaleissa – hekumoin ja rehentelen häpeämättömästi sillä, että sain joitakin tyyppejä 1) kiinnostumaan ylipäätään politiikasta 2) äänestämään piraatteja, siis sellaisia tyyppejä, jotka olisivat muuten jättäneet ehkä tyyliin äänestämättä kokonaan. Blogini kautta piraattiagenda on tavoittanut myös naisyleisöä. Olen myös lähdössä kunnallisvaaliehdokkaaksi.

5. Mitä haluaisit tehdä Pirkanmaan piraattien hallituksessa
* Auttaa muita, kuunnella ja antaa mielipiteeni. Levittää piraattiagendaa myönteisessä mielessä.

6. Muuta olennaista
* Aatteen palo on kova, toivon voivani olla hyödyksi yhteisten asioiden ajamisessa!