Reply To: Piraattinuorten hallituksen ehdokkuudet 2012

Etusivu Foorumit Piraattinuoret Piraattinuorten hallituksen ehdokkuudet 2012 Reply To: Piraattinuorten hallituksen ehdokkuudet 2012

Julkaisija Vastaukset
Ruuhijarvi # Posted on 22.6.2012 at 15.20
Profiilikuva käyttäjästä Ruuhijarvi

Nimi: Tuomas Ruuhijärvi
Ikä: 20 vuotta
Asuinpaikka: Turku
Nimimerkki: Ruuhijarvi (Piratenet, Twitter jne)

Olen ollut mukana Piraattinuorten ja -puolueen toiminnassa jossain määrin jo loppuvuodesta 2009. Piraattinuorissa olen käynyt paikallistapaamisissa paukuttamassa suutani, pitänyt keskustelua yllä irkissä sekä sosiaalisessa mediassa ja viettänyt mukavia hetkiä viime vuoden Assyillä ja Alteilla.

Tähän asti minulla ei ole ollut puolueessa tai järjestössä luottamustehtäviä, jos nyt ei eduskuntavaaliehdokkuutta lasketa. Vuosi sitten olin tosiaan ehdolla vaaleissa Piraattipuolueen riveistä ja 148 varsinais-suomalaista antoi minulle luottamuksensa. Nyt pyrin ehdolle Turun kunnallisvaaleissa.

Kirjoituksiini ja ajatuksiini voi tutustua blogissani. Tarpeellista lienee mainita, että minulla on rikostaustaa: kieltäydyin armeijasta heinäkuussa 2010 ja istuin vankilassa marraskuusta 2011 toukokuuhun 2012 kansalaistottelemattomuuteni tähden.

En ole aiemmin hakeutunut puolueen tai nuorisojärjestön luottamustehtäviin, mutta asiaan olisi nyt kiva saada muutos. Haluan olla mukana kantamassa korteni kekoon ja tekemässä työtä Piraattinuorten eteen, olla jakamassa hallituslaisten työtaakka ja näin päin pois.

Tällä hetkellä odottelen pääsykoetuloksia ja aloitan toivon mukaan oikeustieteen opinnot Turun Yliopistossa syksyllä. Mikäli valintakokeiden tarkastajat eivät ole vakuuttuneita pääsykoekirjoja koskevan osaamiseni tasosta, seilaan papereilla sisään tietojenkäsittelytieteitä opiskelemaan. Valmistuin ylioppilaaksi keväällä 2010. Lukuvuonna 2010-2011 opiskelin Turun Ammattikorkeakoulussa kansainvälistä kauppaa englanniksi, mutta koen, että haluan jotain vähän haastavampaa opiskeltavaa.

Tavoittelen ensisijaisesti varsinaista hallituksen jäsenen paikkaa.

Nähdään kokouksessa!