Reply To: Piraattinuorten hallituksen ehdokkuudet 2012

Etusivu Foorumit Piraattinuoret Piraattinuorten hallituksen ehdokkuudet 2012 Reply To: Piraattinuorten hallituksen ehdokkuudet 2012

Julkaisija Vastaukset
apecat # Posted on 22.6.2012 at 3.24
Profiilikuva käyttäjästä apecat

Ilmoittautumisen jälkeen olen vastaanottanut tiedon, että Piraattinuoret tosiaan on Piraattipuolueen jäsenyhdistys. Tämä ei käynyt selväksi yhdistyksen säännöissä eikä sivustolla, joten lisäsin tiedon Piraattinuoret?-sivulle. Kiitokset Ahto Apajalahdelle asian selvittämisestä. (ping @Puuhkaja)

Lähetän erokirjeeni Piraattinuorille välittömästi, enkä luonnollisesti ole mukana hallitusvaaleissa.

Thomas Nybergh, 24v
Helsinki
IT/Internet-monitoimija/konsultti, kouluttaja
apecat @ PirateNet, IRCnet, QuakeNet, Freenode
Facebook, Twitter, Last.fm

Olen Piraattinuorten perustava jäsen, IT-vastaava, nykyisen hallituksen jäsen sekä pitkäaikainen monitoimija ja mielipidevaikuttaja Suomen piraattiliikkeessä. Olen halukas toimimaan Piraattinuorten hallituksen varajäsenenä tulevan kauden aikana.

Toimin Piraattipuolueen IT-vastuuhenkilönä ja projektijohtajana. Edellisissä vaaleissa toimin muutaman piraattiehdokkaan kampanjatuottajana.

Kuluneen kevään aikana olen yhteistyössä Janne Paalijärven eli @usvi:n kanssa toteuttanut tähänkin keskusteluun käytettävän uuden yhteisöpalvelun osana Piraattipuolueen tulevaa laajempaa sivustouudistusta. Projektista voi lukea enemmän Accidenture-verkkopalveluryhmän blogista.

Teen Piraattinuorillekin teknistä ylläpitotyötä ja implementointia. Äidinkieleni on ruotsi, mistä on ollut hyötyä kansainvälisissä yhteyksissä. Puhun myös sujuvasti englantia.

Siirryin kuluvan vuoden aikana puoluejäsenyydeltäni Vihreään liittoon laajemman poliittisen osaamisen keräämisen toivossa. Olen aktiivi Vihreiden nuorten ja opiskelijoiden liitossa. Toimin vihreissä Helsinkiläisen Lilja Tammisen kampanjapäälikköna tulevan syksyn kunnallisvaaleissa. Tamminen oli Piraattipuolueen kolmanneksi suosituin ehdokas kevään 2011 eduskuntavaaleissa.

Kokouspäivänä 27.6 nautin itse populaarimusiikista kaupunkifestareilla enkä pääse osallistumaan. Toivon kuitenkin että Piraattinuorten vuosikokous ottaa kantaa muiden poliittisten puoluiden ja nuorisojärjestöjen jäsenten vaikutusmahdollisuuksiin piraattiliikkeessä, etenkin Piraattinuorten hallituksessä ja luottamustehtävissä.

• tätä vastausta muokkasi 5 vuotta, 2 kuukautta sitten Profiilikuva käyttäjästä apecat apecat.
  • tätä vastausta muokkasi 5 vuotta, 2 kuukautta sitten Profiilikuva käyttäjästä apecat apecat.
  • Tätä vastausta muokkasi 5 vuotta, 2 kuukautta sitten Profiilikuva käyttäjästä apecat apecat. Syy: Poistan ehdokkuuteni
  • tätä vastausta muokkasi 5 vuotta, 2 kuukautta sitten Profiilikuva käyttäjästä admin admin.
  • Tätä vastausta muokkasi 5 vuotta, 2 kuukautta sitten Profiilikuva käyttäjästä apecat apecat. Syy: Edellinen muokkaus oli omani. Tein sen vahingossa admin-kirjautuneessa selainikkunassa