Vs:Digita myytiin 300 miljoonalla eurolla Texasiin.

Etusivu Foorumit Yleinen keskustelu ja politiikka Digita myytiin 300 miljoonalla eurolla Texasiin. Vs:Digita myytiin 300 miljoonalla eurolla Texasiin.

Julkaisija Vastaukset
sarjuva # Posted on 13.12.2009 at 17.47
Profiilikuva käyttäjästä sarjuva

pirattimies kirjoitti:
Quote:Kuten sanoin jo aiemmin, voisitko trollata noita autokatsastus asioitasi johonkin omaan ketjuun ?

joten pyydän nyt kolmannen kerran, tee aloite tai pidä pääsi kiinni ja keskity asiaan, onko se vaikeaa?

Pyydän anteeksi että olen ilkeä, mutta tässä on vielä vuosi aikaa vaaleihin eikä näitä ketjuja ole syytä trollata tuolla tavalla piloille.

Ja sitten voisimme palata tähän DIGITA asiaan taas? hyvä!

Tuollaisen skitsofreenisen vuodatuksen jälkeen – toisaalta metakeskustelun aloittamisen ja toisaalta aiheessa pysymiseen kehoittamisen – ilman yritystä olla kohtelias on mielestäni suurempi keskustelun tappaja kuin muutamat lipsahdukset aiheeseen liittyvien asioiden naapurustoon. Toivoisinkin että pinattimies pysyisit aiheessa ja vaikkapa mainitsisit lähteet infollesi, olen itse ainakin epätietoinen milloin kauppa tapahtui. Informaation laittaminen esille auttaa järkevää keskustelua, samoin se ettei kutsu omalla nimellään kirjoittavia trolleiksi samalla kun itse piiloutuu nimimerkin taakse ;)

Tässä yksi aiheeseen liittyvä videopätkä, Pasi Viheraho muistelee aikaa ennen Digitaa:
[video]http://www.youtube.com/watch?v=K2Kom7qTQHQ[/video]