Vs:Piraattinuorten hallituksen ehdokkuudet 2011

Etusivu Foorumit Piraattinuoret Piraattinuorten hallituksen ehdokkuudet 2011 Vs:Piraattinuorten hallituksen ehdokkuudet 2011

Julkaisija Vastaukset
apecat # Posted on 26.4.2011 at 23.18
Profiilikuva käyttäjästä apecat

Thomas Nybergh, 23v
Helsinki
IT/Internet-monitoimija, kouluttaja
apecat @ PirateNet, IRCnet, QuakeNet, Freenode, Twitter, Last.fm

Olen Piraattinuorten perustava jäsen, IT-vastaava ja hallituksen varajäsen. Jatkan mielelläni molemmissa tehtävissä, tarpeen tulleessa olen valmis toimimaan hallituksen ensisijaisena jäsenenä. Olen toiminut Piraattipuoluetta eduskuntavaalien kampanjan webprojektijohtajana, puolueen IT-vastuuhenkilönä ja muutaman piraattiehdokkaan kampanjatuottajana kevään eduskuntavaaleissa.

Teen Piraattinuorille teknistä ylläpitotyötä ja implementointia, mutta haluan jatkossa auttaa muita rakentamaan järjestömme toimintaa ja infraa. Minulla on työkokemusta IT-alalta sekä suuryritysmaailmasta että pienyritys- ja järjestökonteksteissa. Ymmärrän eri IT-järjestelmien aika- ja muita resurssivaatimuksia sekä niistä johtuvia riippuvaisuuksia. Selkokielellä arvostan dokumentointia ja luotettavia, helposti ylläpidettäviä järjestelmiä.

Äidinkieleni on ruotsi, mistä on ollut hyötyä kansainvälisissä yhteyksissä. Puhun myös sujuvaa englantia.