Vs:Piraattinuorten hallituksen ehdokkuudet 2011

Etusivu Foorumit Piraattinuoret Piraattinuorten hallituksen ehdokkuudet 2011 Vs:Piraattinuorten hallituksen ehdokkuudet 2011

Julkaisija Vastaukset
kenkku # Posted on 18.6.2011 at 18.43
Profiilikuva käyttäjästä kenkku

Tero Keinänen, Kouvola (syksystä alkaen pääkaupunkiseutu), 20 vuotta

Olen tällä hetkellä suorittamassa varusmiespalveluksen viimeistä rykäystä ja aloitan syksyllä konetekniikan opinnot Aalto-yliopistossa. Olen siis ylioppilas vuosimallia 2010, lisäksi olen saanut Puolustusvoimilta jonkinlaisen kuljettajakoulutuksen ja olen ainakin teoriassa pätevä kuorma-autonkuljettajaksi.

Olen yksi Piraattinuorten perustajajäsenistä ja olen ollut alusta asti mukana toiminnassa hallituksen jäsenenä, viimeiset kaksi vuotta myös pääsihteerinä. Koska olen ollut varusmiespalveluksessa vuoden ajan, en ole päässyt osallistumaan yhdistyksen toimintaan käytännössä ollenkaan – tämä tulee muuttumaan jo ennen syksyä.

Yhdistystoiminnassa en ehkä ole se koneiston osa, jonka toiminta on näkyvintä – minut löytää useimmiten pöytäkirjojen, lakien ja muiden tylsien nippeleiden sekä byrokratian parista.

Internet-persoonani kulkee nimimerkillä kenkku ja minut löytää Facebookista sekä useista IRC-verkoista (PirateNet, IRCnet, QuakeNet, freenode, oftc).