Vs:Piraattinuorten puheenjohtajiston ehdokkaat 2011

Etusivu Foorumit Piraattinuoret Piraattinuorten puheenjohtajiston ehdokkaat 2011 Vs:Piraattinuorten puheenjohtajiston ehdokkaat 2011

Julkaisija Vastaukset
PaPi- # Posted on 12.6.2011 at 21.47
Profiilikuva käyttäjästä PaPi-

Ilmoitan halukkuuteni Piraattinuorten puheenjohtajaksi.

Nimi, asuinpaikka, ikä?
Olen Lari Yltiö, 22 vuotias ja asun Hakaniemessä, Helsingissä.

– Tämänhetkinen ammatti sekä ammatillinen ja koulutustausta?
Olen koulutukseltani ylioppilas ja teen tällä hetkellä töitä internet-markkinoinnin parissa. Epäsäännöllisesti toimin DJ:nä Helsingin keskustan yökerhoissa.

– Mitä kaikkea olet tehnyt Piraattinuorissa?
Olen ollut perustamassa sekä Piraattipuoluetta että Piraattinuoria. Olen toiminut Piraattinuorissa rahastonhoitajana sekä kaksi kautta puheenjohtajana.

– Millä nimimerkillä sinut löytää IRC:stä tai netistä yleensä?
Olen ircissä nimimerkillä PaPi-. Minut löytää omalla nimelläni Facebookista.

– Onko sinulla jotakin erityisosaamista tai erityisiä harrastuksia?
Olen hyvin sosiaalinen ihminen ja tulen toimeen kaikentyyppisten ihmisten kanssa. Harrastuksiini kuuluu hyvät viinit, yleinen politikointi, saunominen sekä laitesukellus.

– Miksi haluat (vara)puheenjohtajaksi?
Piraattinuorten jäsenmäärä on moninkertaistunut hyvin lyhyessä ajassa, ja nuorista on kasvamassa yksi Suomen vaikutusvaltaisimmista poliittisista nuorisojärjestöistä. Mielestäni Piraattinuorten tehtävä tulee piraattiliikkeessä olla yhteisen hyvän hengen vaaliminen, tapahtumien ja bileiden järjestäminen sekä politikointi muiden poliittisten nuorisojärjestöjen kanssa. Piraattinuorista tulisikin kehittää Suomen halutuin nuorisojärjestö. Vapaamielisyyden tiellä tulisikin jatkaa ja houkutella mukaan ihmisiä jotka arvostavat itsensä ja muiden yksilönvapauksia. Konservatiivisia arvoja ja asenteita tulisikin murtaa ja antaa ihmisten elää kuten haluavat. Tämä on jo saanut kannatusta, todisteena huima jäsenkasvu ja tällä tiellä on hyvä jatkaa. Haluan omalta osaltani varmistaa, että tämä linja jatkuu myös tulevaisuudessa.
Haluan viedä Piraattinuoria yhä enemmän reilusti radikaalimpaan suuntaan, jopa kansalaistottelemattomuutta harjoittaen. Mutta tärkein tehtävämme on kuitenkin pitää hauskaa yhdessä!