Vs:Piraattinuorten puheenjohtajiston ehdokkaat 2011

Etusivu Foorumit Piraattinuoret Piraattinuorten puheenjohtajiston ehdokkaat 2011 Vs:Piraattinuorten puheenjohtajiston ehdokkaat 2011

Julkaisija Vastaukset
PaPi- # Posted on 12.6.2011 at 21.47
Profiilikuva käyttäjästä PaPi-

Ilmoitan halukkuuteni Piraattinuorten puheenjohtajaksi.

Nimi, asuinpaikka, ikä?
Olen Lari Yltiö, 22 vuotias ja asun Hakaniemessä, Helsingissä.

– Tämänhetkinen ammatti sekä ammatillinen ja koulutustausta?
Olen koulutukseltani ylioppilas ja teen tällä hetkellä töitä internet-markkinoinnin parissa. Epäsäännöllisesti toimin DJ:nä Helsingin keskustan yökerhoissa.

– Mitä kaikkea olet tehnyt Piraattinuorissa?
Olen ollut perustamassa sekä Piraattipuoluetta että Piraattinuoria. Olen toiminut Piraattinuorissa rahastonhoitajana sekä kaksi kautta puheenjohtajana.

– Millä nimimerkillä sinut löytää IRC:stä tai netistä yleensä?
Olen ircissä nimimerkillä PaPi-. Minut löytää omalla nimelläni Facebookista.

– Onko sinulla jotakin erityisosaamista tai erityisiä harrastuksia?
Olen hyvin sosiaalinen ihminen ja tulen toimeen kaikentyyppisten ihmisten kanssa. Harrastuksiini kuuluu hyvät viinit, yleinen politikointi, saunominen sekä laitesukellus.

– Miksi haluat (vara)puheenjohtajaksi?