Vs:Piraattinuorten puheenjohtajiston ehdokkaat 2011

Etusivu Foorumit Piraattinuoret Piraattinuorten puheenjohtajiston ehdokkaat 2011 Vs:Piraattinuorten puheenjohtajiston ehdokkaat 2011

Julkaisija Vastaukset
timore # Posted on 2.5.2011 at 14.51
Profiilikuva käyttäjästä timore

Ilmottaudun halukkaaksi toimimaan piraattinuorten varapuheenjohtajana, jos jäsenistö näin äänestää.

– Nimi, asuinpaikka, ikä?

Olli Kopakkala, Helsinki, 22

– Tämänhetkinen ammatti sekä ammatillinen ja koulutustausta?

Teen päivätöikseni hakukonemarkkinointia sekä omalla yritykselläni, että työnantajan palveluksessa. Olen opiskellut 4 vuotta kauppatieteitä Vaasan Yliopistossa.

– Mitä kaikkea olet tehnyt Piraattinuorissa?

Piraattinuorten toimintaan en ole päässyt osallistumaan hirveän aktiivisesti, sillä olen asunut viime vuodet Vaasassa, jossa toimintaa ei juurikaan ole. Piraattipuolueessa olen ollut eduskuntavaaliehdokkaana, sekä Vaasan piraattien rahastonhoitajana.

– Millä nimimerkillä sinut löytää IRC:stä tai netistä yleensä?
timore

– Onko sinulla jotakin erityisosaamista tai erityisiä harrastuksia?
Olen tehnyt verkkosivustoja koko 2000-luvun. Ensimmäi9sen verkkokauppani perustin 16-vuotiaana. Tällä hetkellä hoidan Superkauppa.fi-verkkokaupan markkinointia. Koen osaavani kohtuullisesti kaiken verkkosivustojen toteuttamiseen ja markkinointiin liittyvät seikat. Harrastan lenkkeilyä ja kuntosalilla käyntiä.

– Miksi haluat (vara)puheenjohtajaksi?
Pidän järjestövaikuttamisesta. Olen aiemmin toiminut matinkylän shakkikerhon hallituksessa, Vaasan Yliopiston Pohjois-pohjanmaalaisen osakunnan hallituksessa, Vaasan yliopiston Kauppatieteellisen ainejärjestön Warrantin hallituksessa sekä Vaasan yliopiston ylioppilaskunnan edustajistossa. Tämän lisäksi olen toiminut aikoinaan Espoon nuorisovaltuustossa, jolloin pääsin osallistumaan Espoon kaupunkisuunnittelulautakunnan kokouksiin. Hallitustoiminta on tullut tutuksi myös muutamasta pienyrityksestä.

Koen olevani hyvä esiintyjä sekä tiedoiltani ja taidoiltani pätevä tähän tehtävään.

Lisätietoa:
http://www.ollikopakkala.com/
http://www.linkedin.com/in/ollikopakkala

Jos tulee jotain mieleen, niin kysykää täällä, irc:ssä tai vaikka maililla.