Tervetuloa Piraattipuolueeseen

Jos osallistuit vanhassa foorumissa, saat tunnuksesi takaisin pyytämällä uutta salasanaa.

Jos olet uusi jäsen, rekisteröidy.

Lue lisää uudistuksesta

Profiilikuvista

Oman avatarin saat käyttöön Gravatar-palvelun kautta (sama käyttäjätunnus kuin Wordpress.com).

Jäsenet

Ahto Apajalahti,4.11. klo 19.00

Etusivu Foorumit Yleinen keskustelu ja politiikka Ahto Apajalahti,4.11. klo 19.00

Tämä aihe sisältää 4 vastaukset, 4 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi Profiilikuva käyttäjästä OSQ OSQ 7 vuotta, 7 kuukautta sitten.

Esillä 5 viestiä, 1 - 5 (kaikkiaan 5)
  • Julkaisija

anttipng

said

Onko kellään joka on tuonne menossa videokameraa ja sen vertaa editointi taidoa että sais väännettyä sen youtubeen tai vastaavaan. Kaikilla kiinnostuneilla ei ole mahdollisuutta matkustaa Helsinkiin juuri tuolloin.

Profiilikuva käyttäjästä SipuliSopuli

Itse olen menossa paikalle kuvaamaan lopputyötäni varten, joten pystyn tekemään tuon.
    Toivotaan vaan vielä että paneelissa oleville sopii tuo videoiminen.

Sitten pitää vaan laittaa yöllä kone raksuttamaan videota ulos koska kamera pitää palauttaa torstai aamuna koululle, ja kokeillaan kuinka ubutnulla luonnistuu tuo editoiminen :p

Profiilikuva käyttäjästä whiic

whiic

said

Minä voisin auttaa editoinnissa ja tehokkaassa pakkaamisessa (esim. XviD ja H.264 versiot), mutta häviöttömän/vähähäviöisen raakavideon siirtäminen minulle veisi netin yli ikuisuuden.

Saitko videon ulos kamerasta ja millä resolla, montako megaa, ja onnistuuko editointi vai tarviiko apua?

Esillä 5 viestiä, 1 - 5 (kaikkiaan 5)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin