Tervetuloa Piraattipuolueeseen

Jos osallistuit vanhassa foorumissa, saat tunnuksesi takaisin pyytämällä uutta salasanaa.

Jos olet uusi jäsen, rekisteröidy.

Lue lisää uudistuksesta

Profiilikuvista

Oman avatarin saat käyttöön Gravatar-palvelun kautta (sama käyttäjätunnus kuin Wordpress.com).

Jäsenet

• Profiilikuva käyttäjälle Topi
    aktiivinen 4 tuntia, 15 minuuttia sitten
  • Profiilikuva käyttäjälle jessejarvi
    aktiivinen 4 päivää, 21 tuntia sitten
  • Profiilikuva käyttäjälle Ahto Apajalahti
    aktiivinen 6 päivää, 19 tuntia sitten
  • Profiilikuva käyttäjälle kivasatu
    aktiivinen 2 viikkoa, 1 päivä sitten
  • Profiilikuva käyttäjälle Scoffa
    aktiivinen 1 kuukausi, 1 viikko sitten
  • Profiilikuva käyttäjälle Ari-Martti Hopiavuori
  • Profiilikuva käyttäjälle lzj1214
  • Profiilikuva käyttäjälle Yaamboo
    aktiivinen 1 kuukausi, 2 viikkoa sitten
  • Profiilikuva käyttäjälle Raoul Plommer
    aktiivinen 4 kuukautta, 1 viikko sitten
  • Profiilikuva käyttäjälle Max
    aktiivinen 6 kuukautta, 2 viikkoa sitten

Esittele itsesi

Etusivu Foorumit Piraattinuoret Esittele itsesi

Tämä aihe sisältää 16 vastaukset, 16 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi Profiilikuva käyttäjästä Ruuhijarvi Ruuhijarvi 6 vuotta, 5 kuukautta sitten.

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 17)
  • Julkaisija

Insu

said

Täällä voit esitellä hiukan itseäsi muille jäsenille. Ei tarvitse elämäntarinaa alkaa kirjoitella kuitenkaan. Riittää että kerrot jotain pientä itsestäsi.

Tässä esimerkki mitä voit käyttää esittelyn kirjoittamiseen:

Nimi:
    Ikä:

Kerro lyhyesti itsestäsi:

Profiilikuva käyttäjästä Insu

Insu

said

Nimi: Tero Inha
    Ikä: 22
    IRC nick: Insu
    Datanomi opiskelija helsingissä. Muuttanut Akaasta Helsinkiin alkuvuodesta opiskeluiden perässä. Olen ollut Piraattipuolueen toiminnassa mukana puolueen perustamisesta lähtien. Tosin välillä vähemmän tai enemmän aktiivisempana. Olen Piraattipuolueen hallituksen vara-jäsen sekä Piraattinuorien hallituksen jäsen.

Profiilikuva käyttäjästä BobaMa

BobaMa

said

Quote:Moi, mä oon BobaMa, a.k.a. Matias. Yli parikymppinen wannabe-ikinuori, varsinkin mieleltäni. Jaksan ehkä kertoa lisää editoimalla jos joku muukin kehtaa vastata tähän ketjuun. =)
    Kuka sä oot?

Kuulostipas se ihan A.A. -kerhon esittelyltä… Yllä oleva oli siis toisesta ketjusta jonka poistin. Insu kun ehti ensin aloittaa esittelyketjun, propsit siitä!

Nimi: Matias Pajulahti
    Ikä: 24 vuotta
    Asuinpaikka: Turku
    IRC nick: BobaMa (IRCnet, Qnet, PirateNet, Freenode. myös last.fm, IRC-Galleria)

En aiemmin pitänyt vaivanarvoisena politiikkaan osallistumista. Jatkuvat käsittämättömät uutiset oikeuksiemme poljennasta ja tietotekniikan evottamisesta kuitenkin sai toisiin aatoksiin. Kun satuin kuulemaan Suomeenkin perustettavan Piraattipuolueen niin päätin lähteä perustamiskokoukseen kun kyyti sinne (Tampereelle) parin muun paikallisen kanssakin järjestyi. Nyt koitan omalta pieneltä osaltani hieman vaikuttaa jonkin järjen pitämisessä täällä mukamas niin tietoteknisen edistyksellisessä maassamme.

Profiilikuva käyttäjästä Taalen

Taalen

said

Nimi: Jani Lipponen
    Ikä: 25
    IRC nick: Taalen
    Teologian ylioppilas, PP:n jäsen alusta saakka, toimintaan aktivoitunut keväästä 2009 lähtien. Piraattinuorten jäsen päättyneestä kesästä alkaen.

Profiilikuva käyttäjästä SipuliSopuli

[b]Nimi: Timi Wahalahti
    Ikä: 15
    IRC nick: SipuliSopuli
    Kerro lyhyesti itsestäsi: Viimeistä vuotta ylä-asteella opiskelen. Kiinnostunut liikkuvasta kuvasta sekä äänestä, kummankin alan työt hoituvat ja lisäksi jotakin graafisia juttuja tulee ulos. Pyörin kahvila Soihdussa, useimmiten töissä. Piraattipuolue tuli elämään about vuosi sitten ja aktiivisena olen ollut vaihtelevasti muun elämäntilanteen mukaan. Myös piraattinuorten jäsen.

Profiilikuva käyttäjästä ArsKisS

ArsKisS

said

Nimi: Ari Vaarnas
    Ikä: 25 vuotta
    IRC nick: ArsKisS

Kerro lyhyesti itsestäsi: Koko ikäni Vantaalla asunut ”perus Korsolainen”. Koulutukseltani olen koneistaja, tämänhetkinen ammattini on vartija. Olen ollut perustamisesta lähtien mukana Piraattipuolueen ja -nuorten toiminnassa. Piraattinuorten hallituksen tiedottaja. Lupsakka, mutta ajoittain spontaani, jopa räiskyvä persoona pitää huolen siitä ettei itsellä tai muilla käy aika pitkäksi.

Profiilikuva käyttäjästä Firece

Firece

said

Nimi:Janne Uitto
    Ikä:17
    IRC nick:Firece yleensä parilla alaviivalla.

Kerro lyhyesti itsestäsi:Lukiossa opiskeleva Turussa aina asunut ihminen. Ihan uusi tulokas täällä. PN:n jäsenhakemus lähti eilen.

Profiilikuva käyttäjästä kbot

kbot

said

Nimi: Tuomas Salonen
    Ikä: 21
    IRC nick:Kubit

Kerro lyhyesti itsestäsi: Välivuotta opiskelusta pitävä juuri horroksesta herännyt nuori mies. Auringonpaistetta metsästämässä. Piraattipuolue on ensimmäinen poliittinen ryhmä, jonka tavoitteet ja pyrkimykset kohtaavat oman ajatusmaailmani. Tavoitteena osallistua toimintaan vahvemmin tulevaisuudessa. :woohoo:

Profiilikuva käyttäjästä PaPi-

PaPi-

said

Nimi: Lari Yltiö
    Ikä: 21 vuotta
    IRC nick: PaPi-

Kerro lyhyesti itsestäsi
    Asun kantakaupunkialueella, ja toimin Piraattinuorten puheenjohtajana sekä puoluehallituksen varajäsenenä. Koulutukseltani yo, ja tällä hetkellä teen töitä keskustan yökerhoissa DJ:nä.
    Harrastuksiini kuuluu laitesukellus, krav maga sekä Jai Alai.
    Mielenkiinnonkohteita minulla politiikka, filosofia, ilmailu, sauna…
    Minua erityisesti kiinnostavat poliittiset agendat ovat yksistyisyys, sananvapaus, yksilönvapaudet.
    Poliittiselta kannaltani olen libertaari / minarkisti.

Profiilikuva käyttäjästä iikkaparta

iikkaparta

said

Nimi: Iikka P.
    Ikä: 17
    IRC nick: iikkaparta
    Kerro lyhyesti itsestäsi: Toisen vuoden lukio-opiskelija Tampereelta, toivottavasti myös tuleva tiedotusopin opiskelija samaisen kaupungin yliopistolla. Puolueen riveissä olen idlannut puolisen vuotta tai ehkä vähän ylikin, ’nuoriin lähti hakemus eilen. Maailmankatsomukseltani olen vihreähkö vasemmistodemokraatti ja minut politiikan mainstreamista tänne turaatteihin ajoi kuitenkin se, että esimerkiksi talouteen ja sosiaalipolitiikkaan liittyviä kysymyksiä itse pidän tärkeämpänä varmistaa nimenomaan sen, että yhteiskuntamme tulee jatkossakin rakentumaan yksilönoikeuksien kunnioittamiselle ja ihan perusliberaalille arvomaailmalle.

Näin muuten saan kiksejä kokeilullisemmasta rock-musiikista ja jazzista ja kirjallisuusmakuni on erittäin laaja mutta eniten käsissäni kuluu korkealaatuinen nykysarjakuva, historiantutkimukseen ja yhteiskuntaan liittyvä kirjallisuus, science fiction sekä erinäiset matkakertomukset. Vapaa-aikanani opiskelen myös kiinan kieltä ja minulla on halukkuutta purkaa ylimääräistä energiaani myös paikalliseen turaattitoimintaan.

Profiilikuva käyttäjästä Horsmalahti

Nimi: Panu Horsmalahti
    IRC nick: nawi

Kerro lyhyesti itsestäsi: Seurannut Piraattipuolueen toimintaa alusta asti, tosin alkuaikoina olin armeijassa joka sinänsä rajoitti toimintaa, ja olen pikkuhiljaa aktivoitunut puolueen toiminnassa. Opiskelen siis TTY:llä ja asun Tampereella, viikonloppuisin menen yleensä Valkeakoskelle. Piraattinuorten toimintaa en tiedä vielä, mutta päätin mennä ”hetken mielijohteesta” hallituksen varajäseneksi, jotta saataisiin yksi yhteyshenkilö Pirkanmaalta. Toivon tosin että löytyisi joku toinen toiminnanvetäjäksi Tampereen seudulla, koska itse pitäisi käyttää aikaa mm. PP:n hallituksen toimintaan ja eduskuntavaaleihin. Yritän kuitenkin osallistua kokouksiin IRC:n välityksellä.

Random sosiaaliset mediat:
    Twitter: http://twitter.com/nawitus
    Blog: http://horsmalahti.blogit.uusisuomi.fi/

Profiilikuva käyttäjästä Synti

Synti

said

Nimi: Sari Niemi
    IRC nick: Synti

Kerro lyhyesti itsestäsi: Haluaa olla yhteiskunnallisesti aktivinen, nujertaa holhousvaltiota ja rakentaa yksilövapaampaa maailmaa :)

Profiilikuva käyttäjästä juha.torvinen

Nimi: Juha Torvinen
    Ikä: 21
    IRC nick: JuhTor

Itse koen olevani liberaalipiraatti, ja kannatan Piraattipuolueen ajamia asioita.Tahdoin myös tukea piraatteja ja lahjoitin 5€ Hämeen piraateille, sekä 5€ piraattivaunulle.

Profiilikuva käyttäjästä kummostain

kummostain

said

Nimi: Lassi Nokelainen
    Ikä: 23
    IRC nick: Gallerias laz-88 mutta miut saa paremmin kiinni -> http://rapatessaroiskuu.foorumit.fi/index.php

Olen musisoiva, urheileva, kohtelias nuorimies kotoisin Savonlinnasta, asunut 3 vuotta Espoossa.

Olen avoin, ymmärtäväinen, empaattinen, filosofiasta ja psykoligiasta kiinnostunut pohtija.

Löysin piraatit tämän vaalikauden aikana oikeastaan kaverin kautta.

Minä päätin jo pari vuotta sitten etten itse aio astua ehdoille mihinkää vaaleihin. Minulla ei vain ole aikaa istua. Politiikka on kuitenki senverta kiinnostavaa että päätin, että aion varmasti tehdä yhteistyötä sekä ehdolle astuvien että istuvien politiikkojen kanssa.

Sikäli Piraattien löytyminen nyt sattui hyvään saumaan, koska mietin ns omaa puoluettani pitkään ja varmasti tulen talkoovoimin jelppaamaan teitä kaikin tavoin ja osallistun aktiivisesti keskusteluihin pyrkien jakamaan pohdintojani ja parantamaan teidän näkyvyyttä positiivisessa valossa. Kaiken tämän tarkoituksena olisi auttaa teitä saamaan parempi vaalimenestys jatkossa.

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 17)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin