Tervetuloa Piraattipuolueeseen

Jos osallistuit vanhassa foorumissa, saat tunnuksesi takaisin pyytämällä uutta salasanaa.

Jos olet uusi jäsen, rekisteröidy.

Lue lisää uudistuksesta

Profiilikuvista

Oman avatarin saat käyttöön Gravatar-palvelun kautta (sama käyttäjätunnus kuin Wordpress.com).

Jäsenet

Haluatko Helsingin piraattien hallitukseen?

Etusivu Foorumit Piraattipuolueen toiminta Helsinki Haluatko Helsingin piraattien hallitukseen?

Tämä aihe sisältää 9 vastaukset, 8 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi Profiilikuva käyttäjästä JoonasD6 JoonasD6 4 vuotta, 1 kuukausi sitten.

Esillä 10 viestiä, 1 - 10 (kaikkiaan 10)
  • Julkaisija

kivasatu

said

Piraattipuolueen Helsingin piiriyhdistys ry:n vuosikokous pidetään keskiviikkona 16.10. klo 18 Töölön kirjaston Mika Waltari –salissa, osoitteessa Topeliuksenkatu 6, Helsinki (http://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut/Toolon_kirjasto/Yhteystiedot). Kokoukseen ovat tervetulleita kaikki jäsenet. Kokouksessa mm. valitaan uusi hallitus Helsingin piraateille.

Ehdolle Helsingin piraattien hallitukseen voi ilmoittautua vastaamalla tähän keskusteluketjuun. Ilmoittautuessa on hyvä mainita ainakin: nimi, yhteystiedot sekä se, mihin tehtävään on käytettävissä (puheenjohtaja, varapuheenjohtaja, jäsen, varajäsen). Jos et ole aikaisemmin ollut piraattien luottamustehtävissä, kerro myös jotakin itsestäsi.

Jos et jostakin syystä voi tai halua ilmoittautua keskusteluketjun kautta, voit ilmoittautua myös vapaamuotoisella viestillä piirin varapuheenjohtaja Satu Immoselle sähköpostitse (satu.immonen@piraattipuolue.fi).

Profiilikuva käyttäjästä Ahto Apajalahti

Olen helsinkiläinen 25-vuotias Piraattipuolueen varapuheenjohtaja ja yliopisto-opiskelija (hum. kand.). Olen toiminut myös Helsingin piraattien hallituksessa yhdistyksen perustamisesta lähtien. Olen edelleen käytettävissä Helsingin piraattien hallitukseen tavalliseksi jäseneksi tai varajäseneksi. En ole käytettävissä puheenjohtajistoon.

Profiilikuva käyttäjästä Raoul Plommer

Jos kellään ei ole erityisen paljoa kunnianhimoa Puheenjohtajaksi, voin jatkaa toimessa.

Muussa tapauksessa olen käytettävissä muuksi hallituksen jäseneksi.

Voitaisiin tehdä tämä muutenkin viime vuosien mallin mukaan, eli esitellään tässä itsemme:

1. Nimi
    2. Ikä
    3. Ammatti/koulutus
    4. Toiminta/luottamustoimet Piraattipuolueessa
    5. Haluatko hallitukseen puheenjohtajaksi, varapuheenjohtajaksi, jäseneksi vai varajäseneksi

1. Raoul Plommer
    2. 35
    3. Kauppatieteiden kandidaatti, tekniikan YO
    4. Helsingin piirin nykyinen PJ
    5. Puheenjohtajan paikka kiinnostaa

Profiilikuva käyttäjästä

Nimetön

said

Nimi: Joni ”Savlar” Immonen

Ikä: 23

Ammatti/koulutus: Media-assistentti

Toiminta/luottamustoimet Piraattipuolueessa: flyereiden teko, sekä videotyöskentely
    Ruotsin Piraattipuolueen MEP:lle, Amelia Andersdotterille.

Haluamani asema: jäsen tai varajäsen.

…Tällä hetkellä olen työharjottelussa Brysselissä, joka päättyy 28.2.2014. Tämän jälkeen palaankin Helsinkiin, jolloin voin osallistua enemmän paikanpäällä.

Profiilikuva käyttäjästä Ville Hautakangas

1. Ville Hautakangas
    2. Syntynyt 12/1977
    3. Tietotekniikkasuunnittelija, ylioppilas
    4. Helsingin piraattien vpj, Piraattipuolueen hallituksen jäsen
    5. Hallituksen jäsen jees, vpj jees, puheenjohtajaksi en sovellu.

Profiilikuva käyttäjästä kivasatu

kivasatu

said

Lisään Miran puolesta tämän:

Mira Zarrouk, 38
    http://piraattipuolue.fi/mira-zarrouk

Miran viesti:
    Hei Olen Helsingin piraattien hallituksen jäsen ja valmis jatkamaan jäsenenä tai varajäsenenä tarvittaessa. Olen ehdolla myös Eurovaaleissa 2014. Aurinkoista ja energistä syksyä kaikille!

Profiilikuva käyttäjästä tuukkasarvi

Moi!

1. Tuukka Sarvi
    2. 31
    3. Erityisasiantuntija, ekonomi
    4. Hkin piraattien hallituksessa jäsenenä joitakin vuosia, kuntavaaliehdokkuus
    5. Ooon kiinnostunut jatkamaan hallituksen jäsenenä (tai varajäsenenä)

t,tuukka

Profiilikuva käyttäjästä Janne Lohilahti

1. Janne Lohilahti
    2. 23
    3. Turvatarkastaja, Opiskelija
    4. Kuntavaaliehdokas Porvoossa 2012
    5. Hallituksen jäsen tai varajäsen

Profiilikuva käyttäjästä JoonasD6

JoonasD6

said

1. Joonas Mäkinen
    2. 25
    3. Opettaja, muusikko, opiskelija
    4. Kuntavaaliehdokas je eduskuntavaaliehdokas Helsingissä, Helsingin piraattien hallituksen jäsen, Piraattipuolueen hallituksen varajäsen, Piraattinuorten ex-varapuheenjohtaja, nykyään Piraattinuorten pääsihteeri
    5. Ehdolla hallituksen jäseneksi (tarvittaessa varajäseneksi)

Esillä 10 viestiä, 1 - 10 (kaikkiaan 10)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin