Tervetuloa Piraattipuolueeseen

Jos osallistuit vanhassa foorumissa, saat tunnuksesi takaisin pyytämällä uutta salasanaa.

Jos olet uusi jäsen, rekisteröidy.

Lue lisää uudistuksesta

Profiilikuvista

Oman avatarin saat käyttöön Gravatar-palvelun kautta (sama käyttäjätunnus kuin Wordpress.com).

Jäsenet

Kannattaja korttien keräys kaupungilla

Etusivu Foorumit Piraattipuolueen toiminta Itä-Suomi Kannattaja korttien keräys kaupungilla

Tämä aihe sisältää 3 vastaukset, 2 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi Profiilikuva käyttäjästä Jafu Jafu 8 vuotta, 8 kuukautta sitten.

Esillä 4 viestiä, 1 - 4 (kaikkiaan 4)
  • Julkaisija

Jafu

said

Morjes pitkästä aikaa kanssa piraatit!

Nyt on koettanut hetki jolloin on aika siirtyä puheesta tekoihin ja poistua hikikomeroista kaupungille keräämään kannattaja kortteja. Alustavasti itse olen vapaa ehtoinen lähtemään kaupungille keräämään kannattaja kortteja mikäli saisin jonkun mukaani koska taidan olla sen verran ujo että pari toisi rohkeutta lisää ja tekisi työstä mielekkäämpää. Lisäksi itse en ole niin hyvä puhumaan puolueesta ja tarvittaessa vastaamaan puoluetta koskeviin kysymyksiin niin olisi todellakin mahtavaa saada joku kaveriksi tai miksi ei vaikka useampi henkilö.

Toki lisää mainosta voisi tuoda jos pistäisi piraattipuolueen paidan päälle kuten näillä greenpeacen tytöillä. Samalla voisi käydä päivää aikasemmin iskemässä lukioiden ja ammattikoulujen ilmoitustauluille viestin että seuraavana päivänä kaupungilla liikkuu piraatteja keräämässä kannattaja kortteja.

Ei muuta kuin ideoita ja vapaa ehtoisia esiin!

Profiilikuva käyttäjästä Rakel

Rakel

said

Jep, itse jalkaudun kans kaupungille, jos ei muuten niin sitten kerätään Jafun kanssa kahdestaan :P

Mutta jos tästä saisi rakenneltua vähän isommankin tempauksen, niin samaan pakettiin voisi sitten lyödä taas Joensuun piraattimiitin (siitä potentiaalisesta tämänkuisesta ei tainnut oikein tulla mitään). Irkissä korttitempausten pohjaksi kehuttiin mallia kokoontuminen kahvilassa -> korttien keruuta -> jatkot mikä voisi olla ihan hyvä idea.

Profiilikuva käyttäjästä Jafu

Jafu

said

Ensikuun alku voisi olla oiva ajankohta miitille ainakin itselleni tuoajan kohta on sellainen että pääsen vapaasti palloilemaan about milloin vain kaupungille korttikasan kanssa ja miksin kerrankin näyttäisi naamaani miitissä kun aina on tullut jotain esteitä joka alkaa ottamaan jo päähän.

Mitä nopeammin saamme organisoitua vaikka kaksi kahden hengen ryhmää kaupungille kortteja keräämään ja kouluilta (muistettava tarkistaa ikä nuorilta) niin sitä paremmat mahdollisuudet meillä on saada kortit kasaan ennen vuoden vaihdetta. Nyt joensuulaiset näytetään muille esimerkkiä tehokkaasta kortti kamppanjasta jolloin saamme varmast rohkaistua muitakin hommaan mukaan. Uskon että joensuun kaltaisessa yliopistokaupungissa ei ole temppu eikä mikään kerätä viikossa 500 korttia kunhan vain yritystä tarmoa ja uskoa löytyy tähän projektiin. Emme kai aijo luovuttaa heti alku metreillä!?

Profiilikuva käyttäjästä Jafu

Jafu

said

Noniin.. nyt on homma niin että mulla on kirjekuoressa 58 kannattaja korttia ja hyvälläsäkällä huomenna uudet 20 :)

Esillä 4 viestiä, 1 - 4 (kaikkiaan 4)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin