Tervetuloa Piraattipuolueeseen

Jos osallistuit vanhassa foorumissa, saat tunnuksesi takaisin pyytämällä uutta salasanaa.

Jos olet uusi jäsen, rekisteröidy.

Lue lisää uudistuksesta

Profiilikuvista

Oman avatarin saat käyttöön Gravatar-palvelun kautta (sama käyttäjätunnus kuin Wordpress.com).

Jäsenet

kannattajakortit mikkelissä?

Etusivu Foorumit Piraattipuolueen toiminta Itä-Suomi kannattajakortit mikkelissä?

Tämä aihe sisältää 4 vastaukset, 2 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi Profiilikuva käyttäjästä Hemu Hemu 8 vuotta, 10 kuukautta sitten.

Esillä 5 viestiä, 1 - 5 (kaikkiaan 5)
  • Julkaisija

Hemu

said

kerääkö mikkelissä kukaan kannattajakortteja? vanhalla foorumilla oli jonkun nimi, mutta nyt sitä ei enää löydy. voisin käydä laittamassa nimen alle, jos joku täältäpäin löytyy.

olis varmaan aika otollisia paikkoja noi paikalliset oppilaitokset (amk, paukkula yms.) käydä läpi, jos ei ole jo käyty.

Profiilikuva käyttäjästä Juce

Juce

said

Minulla on läjä kortteja, jos haluat täyttää. Olen päivisin ammattikorkeakoulun alueella, jonne voisi sopia tarkemman ajan ja paikan (toki muukin paikka keskustan alueella käy).

Profiilikuva käyttäjästä Hemu

Hemu

said

olisko tänään tai huomenna siinä Olterissa klo 14.45 – 15.00. pistäydyn kahvilla töitten jälkeen.

btw: yksityisviestitoiminto olis kiva

Profiilikuva käyttäjästä Juce

Juce

said

Huominen (perjantai) käy minulle hyvin. Tuntomerkkinä Piraattipuolueen paita.

Esillä 5 viestiä, 1 - 5 (kaikkiaan 5)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin