Tervetuloa Piraattipuolueeseen

Jos osallistuit vanhassa foorumissa, saat tunnuksesi takaisin pyytämällä uutta salasanaa.

Jos olet uusi jäsen, rekisteröidy.

Lue lisää uudistuksesta

Profiilikuvista

Oman avatarin saat käyttöön Gravatar-palvelun kautta (sama käyttäjätunnus kuin Wordpress.com).

Jäsenet

kerrokantasi.fi

Tämä aihe sisältää 2 vastaukset, 2 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi Profiilikuva käyttäjästä Sari Sari 6 vuotta, 6 kuukautta sitten.

Esillä 3 viestiä, 1 - 3 (kaikkiaan 3)
  • Julkaisija

Sari

said

Tuolla foorumilla tarkoituksena on kerätä kansalaisten mielipiteitä lakiesitysten ja hankkeiden valmistelutyön tueksi.

Etusivulla on nyt puheenaiheena passien sormenjälkirekisterin käyttö. Käykääs kertomassa pitääkö kyseinen rekisteri antaa poliisien käyttöön.

Itse vastustin ajatusta. Foorumille voi kirjoittaa itse, tai ilmoittaa onko jonkun toisen kirjoittajan kanssa samaa tai eri mieltä.

Kannattaa tosiaan vastata, kun kerrankin kansalaisilta jotakin kysytään :dry:

http://www.kerrokantasi.fi./

Profiilikuva käyttäjästä snowballschance

Olikos se joku Lapin proffa, joka totesi, että poliisin valtaoikeudet ovat lähteneet lapasesta. Tähän kun lisätään vielä se, että turkulaisen proffan mukaan 6% viranomaisista vaivautuu noudattamaan lakia eli tekemään sitä, mistä heille maksetaan …

Poliisiltahan varastetaan vähän väliä tietoa.

Profiilikuva käyttäjästä Sari

Sari

said

Minä en todellakaan tahdo luovuttaa sormenjälkäni poliisin hukattavaksi. En kyllä muutenkaan halua niitä antaa. Tulevaisuudessa passeihin saatetaan vaatia dna-tunniste. Väärinkäytösten mahdollisuus siis kasvaa entisestään.

Esillä 3 viestiä, 1 - 3 (kaikkiaan 3)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin