Tervetuloa Piraattipuolueeseen

Jos osallistuit vanhassa foorumissa, saat tunnuksesi takaisin pyytämällä uutta salasanaa.

Jos olet uusi jäsen, rekisteröidy.

Lue lisää uudistuksesta

Profiilikuvista

Oman avatarin saat käyttöön Gravatar-palvelun kautta (sama käyttäjätunnus kuin Wordpress.com).

Jäsenet

Keskustelualueen (-palsta, -foorumi) kehittäminen

Etusivu Foorumit Työryhmät Verkkopalvelut Keskustelualueen (-palsta, -foorumi) kehittäminen

Tämä aihe sisältää 3 vastaukset, 4 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi Profiilikuva käyttäjästä Scoffa Scoffa 7 vuotta, 10 kuukautta sitten.

Esillä 4 viestiä, 1 - 4 (kaikkiaan 4)
  • Julkaisija

mabe

said

Muutaman kerran on esiin noussut asia johon nyt puutun. Siispä teen ehdotuksen keskustelualueen kehittämiseksi ja selkeyttämiseksi. Ainakin minun on ollut aika vaikeaa löytää ja hahmottaa sopivaa aluetta keskusteluille. Tämä ehdotus on tarkoitettu antoisan ja tuloksellisen keskustelun aluksi ja toiveenani on parempi keskustelufoorumi!

P i r a a t t i u u t i s e t

Maailmalta
    Kotimaasta

P i r a t i s m i

Määrittelyä
    Käytännössä

P i r a a t t i p u o l u e

Puolueen tarve
    Puolueen sijoittuminen
    Puolueen toiminta
    Puolueen periaatteita
    Puolueen tavoitteet
    Puolue ja media

T i e d o t u k s e t

– – – – –

V e r k k o p a l v e l u t

– – – – –

P u o l u e e n k e h i t t ä m i n e n

Ideat
    Kehittäminen käytännössä
    Näkyvyys

K o k o u k s e t j a v a a l i t

Vuosikokous
    Eurovaalit

P a i k a l l i s t o i m i n t a

Valtakunnallinen
    Paikkakuntakohtainen

M u u a l l e s o p i m a t t o m a t

Profiilikuva käyttäjästä whiic

whiic

said

Itse pidän nykyistä hyvänä. Uusia voidaan luoda, mutta nykyisten keskustelujen siirtely uusiin alipöytiin voi luoda hämmennystä. Itseäni ärsyttää eniten hymiöt forumilla.

Eikö tuota [code]")[/code] muuttumista ”) -hymiöksi voisi jotenkin estää? Eikö forumsoftasta saisi [x] valintavaihtoehtoa hymiöiden poistamiseksi omista viesteistä? Itse en käytä hymiöitä juuri lainkaan forumilla vaan ainoastaan IRCissä ja reaaliaikaisessa, vapaamuotoisessa viestinnässä. Forum on muodollisempaa ja vakavampaa keskustelua varten. Se ei tarvitse hymiöitä. Ja jos niitä tarvitaan joskus, [code]:)[/code] näyttää tasan yhtä nätiltä ja nörtin silmään jopa paremmalta.

Sikäli mitään erityistä minulla ei ole graafisia hymiöitä vastaan, mutta mielestäni riittäisi, että ne olisi muotoa :smile: ja tuotavissa tekstikenttään tuolla hiirellä klikattavalla kentällä. Se että [code]") ja B)[/code] kääntyy ”) ja B) on TODELLA ärsyttävää. Noiko niitä triggereitä muuttaa sellaiseen muotoon, että niiden luominen vahingossa esim. sulkujen sisällä sitatoidessa tai A)-N) tyylistä listaa laatiessa estyisi? Siis tilalle vaan :smile: :wink: :sunglasses:

Lisäksi totean, että tällä hetkellä mielialaani voisi kuvata parhaiten :kyrpäotsassa:

Profiilikuva käyttäjästä BobaMa

BobaMa

said

Komppaan. Jos halutaan foorumille aktiivisuutta niin pitää olla foorumikäytäntöjen perusasetukset joihin foorumeilla kävijät ovat tottuneet. Itsekin olin jo etsimässä äsken mistä saa hymiöt pois mutta ei näemmä mistään.

EDIT:

Tähän foorumin kehittämiseen liittyen… Näemmä foorumin profiilitietojen ”viimeksi kirjautunut” tiedot näyttää ihan ihmeellisiä päiviä jotka on aivan liian kaukaisia käyttäjille jotka ovat NYT kirjautuneena.

Superbonus: Kirjauduin äsken ulos mutta painoin selaimen backia niin pystyn näemmä vielä täysin käyttämään ”kirjautuneena” tätä. EDIT2: Ahh nevermind, oon liian väsynyt. Uloskirjautuminen kun piti vahvistaa näemmä.

Profiilikuva käyttäjästä Scoffa

Scoffa

said

Kategoriarakennetta ei minusta enää juuri pidemmäksi voi muokata, käytettävyys kärsii liikaa. Muutoin kyllä pidin ensimmäisessä viestissä olevaa ehdotusta hyvänä, ainakin pienillä muutoksilla.

Mitä hymiöihin tulee, mieluusti poistaisin ne käytöstä vai vaihtaisin koodia jolla ne tulee, mutta aiheuttaisikohan tuo liikaa ikävää sotkua? Nimittäen kaikki vanhat hymiöt lakkaisivat toimimasta ja jäisivät tekstimuotoisiksi.

Esillä 4 viestiä, 1 - 4 (kaikkiaan 4)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin