Tervetuloa Piraattipuolueeseen

Jos osallistuit vanhassa foorumissa, saat tunnuksesi takaisin pyytämällä uutta salasanaa.

Jos olet uusi jäsen, rekisteröidy.

Lue lisää uudistuksesta

Profiilikuvista

Oman avatarin saat käyttöön Gravatar-palvelun kautta (sama käyttäjätunnus kuin Wordpress.com).

Jäsenet

Keskustelupalsta ei näytä että olen kirjautunut

Etusivu Foorumit Työryhmät Verkkopalvelut Keskustelupalsta ei näytä että olen kirjautunut

Tämä aihe sisältää 0 vastaukset, 1 kirjoittaja, ja siihen kirjoitti viimeksi Profiilikuva käyttäjästä Henu Henu 7 vuotta, 9 kuukautta sitten.

Esillä 1 viesti (kaikkiaan 1)
  • Julkaisija

Henu

said

Onko kellään ollut samanlaista ongelmaa, että kun tulen suoraan PPn keskustelupalstalle esim. kirjoittamalla osoitteen suoraan osoitekenttään, niin keskustelupalsta ei tajua ensimmäisellä kerralla että olen kirjautunut sisään vaan kertoo että olen vieras ja tarjoaa mahdollisuutta kirjautua.

Jos tässä tilassa painaa kirjaudu-linkkiä, niin eteen tulee sivu joka sanoo ”Olet kirjautumassa ulos rekisteröityneille käyttäjille tarkoitetulta alueelta”.

Tämä tapahtuu minulla vain ja ainoastaan silloin, kun olen edellisen PPn sivuilla käymisen jälkeen sulkenut selaimen ja avannut sen uudestaan.

Ongelmasta pääsee eroon esimerkiksi klikkaamalla keskustelupalsta-linkkiä, jolloin keskustelupalstan etusivu latautuu uudelleen ja keskustelupalsta tajuaa että olen kirjautuneena. (Minulla on aina ”muista kirjautuminen” valittuna)

Esillä 1 viesti (kaikkiaan 1)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin