Tervetuloa Piraattipuolueeseen

Jos osallistuit vanhassa foorumissa, saat tunnuksesi takaisin pyytämällä uutta salasanaa.

Jos olet uusi jäsen, rekisteröidy.

Lue lisää uudistuksesta

Profiilikuvista

Oman avatarin saat käyttöön Gravatar-palvelun kautta (sama käyttäjätunnus kuin Wordpress.com).

Jäsenet

KETÄ ÄÄNESTÄÄ ÄÄNESTÄÄKKÖ KETÄÄN

Etusivu Foorumit Arkisto Etelä-Suomi KETÄ ÄÄNESTÄÄ ÄÄNESTÄÄKKÖ KETÄÄN

Tämä aihe sisältää 36 vastaukset, 3 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi Profiilikuva käyttäjästä asphyxiated asphyxiated 9 vuotta, 3 kuukautta sitten.

Esillä 7 viestiä, 31 - 37 (kaikkiaan 37)
  • Julkaisija

Olet väärässä kun kuvittelet etten seuraa kotimaan tapahtumia. Eroan tosin varmaan sinusta että seuraan MYÖS niitä ulkomaan tapahtumia tai ainakin otan ne vähän vakavammin.

Kyse ei ole suurista summista. Pienet summat meidän kansantuotteesta saa paljon hyvää aikaan siellä. Ongelma on, paitsi tukien käyttötapa, myös että me ei haluta antaa sinne paljon mitään, kun ollaan niin saatanan itsekkäitä keskimäärin.

No, kukaan ei pakota pitämään koiraa? Koira on kuin lapsi (=lahja) – jos ei ole varaa pitää huolta lapsesta vuosikausia, ei pitäisi ehkä hankkia lapsia. Sinänsä koira voi olla hyvinkin terapeuttinen, opettaa vastuuta jne. että ehkä yhteiskunnan pitäisikin kustantaa terapiamenona ainakin jonkin verran lemmikkiin liittyviä kustannuksia ainakin tuollaisessa tapauksessa.

Tuota vikaa virkettä en ymmärrä.

Profiilikuva käyttäjästä soraneuvos

soraneuvos

said

vähälläkin tulee toimeen jopa suomessa jos on pakko tulla…sitä se tarkoittaa..

ei ole pakko tehdä mitään eikä hankkia mitään..

mikähän nyt sitten olisi sellainen avuntarpeessa oleva kohde jossa ei ole rikkaita tai jossa ei ole hyödynnettäviä luonnonvaroja vaan kaikki ovat yhtä samaa kurjaa sakkia jotka vain apaattisena ryömivät paskassa osaamatta edes hyödyntää sitä lannoitteena vaan työntävät senkin vesistöihin ja saastuttavat omat käyttövetensä..

jos todella on sellainen paikka missä ei raha ole kerääntynyt vain yhteen paikkaan ja heillä näin ollen ei ole mahdollisuutta auttaa itse itseään korjaamalla yhteiskuntarakennetta..

niin kenties voisin lähettää sinne myötätunnon osoitukseni ja kehottaa muuttamaan parempaan paikkaan kuivemmalle maaperälle.

Profiilikuva käyttäjästä asphyxiated

En ole edelleenkään kehitysmaaekspertti. Mutta olen aika varma että tavallisen, kouluja käymättömän ihmisen syyttäminen tuollaisesta on aika tyhmää. Ihmiset ottaa mallia toisiltaan, jos ei ole koulutusta. Jos toiset laskee paskansa ja kusensa ympärilleen, niin vaatii jotain harvinaisen suurta älyä jotenkin intuitiivisesti keksiä että ehkä tää aiheuttaa meillä koleran.

Mikrolainoilla on hyvä maine. Ne ihmiset tosin ei ole köyhimpiä, mutta raha varmasti lisää hyvinvointia siinä maassa.

soraneuvos

said

et sitten katsonut ohjelmasarjaa Paskasta ?

Raamatusta löytyi neuvo paskan käsittelyyn..

Sieltä löytyy sinänsä paljon hyödyllistä jos unohtaa uskonnon ja käyttää siinä omaa päättelykykyään mihin uskoo..

siis raamattuja jakamaan kehitysmaihin tai vain viemään sen sanomaa ja opetuksia.

raha ei tee onnelliseksi sellaisia joilla ei ole kauppoja..

ennen sivistystä ei paskasta ollut ongelmaa vaan se tuli sivistyksen myötä samoin kuin ruokapulat taudit ym…

ai miksi ?

johtuisikohan rahanperässä väärin arvoin kasaantuvista massoista jotka unohtavat ruuan ja muut tärkeämmät arvot..

ja en ole uskovainen vaan minä olen minä mutta kuka sinä olet joka et ajattele lähimmäistäsi vaan haluat parantaa koko maailman

Katsoin.

Luuletko että niillä on jokaisella raamattu saati että ovat jotain sen himolukijoita? Kyllä kuule niiden uskonnollisuus on vähän pinnallisempaa, mitä johonkin himokristillisyyteen tulee.

En usko että uskonto pystyy tulemaan koulutuksen tilalle. Vaikka olis raamatutkin.

Ennen sivistystä ei paskasta ollut ongelmaa? Vähän epäilen tuon paikkansa pitävyyttä. Miksi länkkärit olis senkin niille jotenkin tartuttaneet. Ennen tekivät kuopan, länkkäreitten tultua alkoivat paskoa kadulle…?!?

Olen kiinnostunut ajattelemaan globaalisti asioista. Ei sen kummempaa. Muun olet keksinyt sinä itse.

soraneuvos

said

Tämänkin keskustelun voi hyvin sulkea..ei tästä mitään synny..kuin seinille puhuisi.

Äänet on annettu ja tulokset saatu niin eipä ketään enää kiinnosta sen jälkeen mikään.

ekolaliaa :)

Olisi ollut hyvä jos olisit tajunnut tuon kiinnostamattomuuden jo aiemmin.

Esillä 7 viestiä, 31 - 37 (kaikkiaan 37)

Alueelle ‘Etelä-Suomi’ ei voi kirjoittaa uusia aiheita eikä vastauksia olemassaoleviin aiheisiin.

Siirry työkalupalkkiin