Tervetuloa Piraattipuolueeseen

Jos osallistuit vanhassa foorumissa, saat tunnuksesi takaisin pyytämällä uutta salasanaa.

Jos olet uusi jäsen, rekisteröidy.

Lue lisää uudistuksesta

Profiilikuvista

Oman avatarin saat käyttöön Gravatar-palvelun kautta (sama käyttäjätunnus kuin Wordpress.com).

Jäsenet

Kysely puolueen kannoista ja asioista

Etusivu Foorumit Piraattipuolueen toiminta Kysely puolueen kannoista ja asioista

Tämä aihe sisältää 2 vastaukset, 3 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi Profiilikuva käyttäjästä Ahto Apajalahti Ahto Apajalahti 9 vuotta, 2 kuukautta sitten.

Esillä 3 viestiä, 1 - 3 (kaikkiaan 3)
  • Julkaisija

Elkku

said

Olisiko mitenkään mahdollista saada vaikkapa jonku puolueen jäsenen (mielummin helsingin alueelta) sähköposti osoitetta, joka olisi valmis vastaamaan muutamiin kysymyksiin piraattipuolueen kannoista, ideologiasta, tulevaisuudesta ja muutamista muista asioista.

Kyseessä on koulutyö!

Profiilikuva käyttäjästä Scoffa

Scoffa

said

[quote=Elkku]Olisiko mitenkään mahdollista saada vaikkapa jonku puolueen jäsenen (mielummin helsingin alueelta) sähköposti osoitetta, joka olisi valmis vastaamaan muutamiin kysymyksiin piraattipuolueen kannoista, ideologiasta, tulevaisuudesta ja muutamista muista asioista.

Kyseessä on koulutyö![/quote]

Helsingin alueelta en ole, mutta mikäli matka ei ole este (esim. sähköpostitse keskusteleminen) niin minulle voi pistää mailia mistä vain haluaa. Osoite on pasi piste palmulehto at piraattipuolue piste fi.
    Mikäli taas kyse on sellaisesta jossa tarvitaan paikanpäälle henkilöä, suosittelen odottamaan jotakuta muuta, sillä itse en tällä hetkellä valitettavasti jouda Helsingin suunnalle.

Profiilikuva käyttäjästä Ahto Apajalahti

Itse asun Helsingissä ja voin vastata. Puuhkaja at gmail piste com.

Esillä 3 viestiä, 1 - 3 (kaikkiaan 3)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin