Tervetuloa Piraattipuolueeseen

Jos osallistuit vanhassa foorumissa, saat tunnuksesi takaisin pyytämällä uutta salasanaa.

Jos olet uusi jäsen, rekisteröidy.

Lue lisää uudistuksesta

Profiilikuvista

Oman avatarin saat käyttöön Gravatar-palvelun kautta (sama käyttäjätunnus kuin Wordpress.com).

Jäsenet

Marraskuun kokousaika ja illanvieton ajankohta päätettävissä

Etusivu Foorumit Arkisto Länsi-Suomi Marraskuun kokousaika ja illanvieton ajankohta päätettävissä

Tämä aihe sisältää 6 vastaukset, 4 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi Profiilikuva käyttäjästä sarjuva sarjuva 8 vuotta, 7 kuukautta sitten.

Esillä 7 viestiä, 1 - 7 (kaikkiaan 7)
  • Julkaisija

meiki

said

Todella rasittavaa, kun nää viestit näkyy vanhimmasta uusimpaan -järjestyksessä. Vai olenko vain niin sokea, etten osaa muuttaa sitä?

Vai pitäisikö aloittaa alusta, kun en muistaakseni ole tänne ennen kirjoittanut. Olen ilmeisesti ainoa sukupuoleni edustaja V-S:n aktiivijoukossa. S…! (=kirosana) Saako täällä palstalla kiroilla? Olen niin tottunut siihen, että tulee vain niitä *:n tähtimerkkejä, etten edes kokeile. Eikö piraattiliikkeen pitäisi edesauttaa sananvapautta ja vastustaa ääliömäisiä moraalisääntöjä, jotka rajoittavat kielellisen kulttuurin moninaisuutta? ;) Jätän sananvapaussaarnan tuonnemmaksi, niitä on tullut eri palstoilla pidettyä vähän liikaakin. Olen siis nainen, ja tod. näk. sieltä vähiten nörtistä päästä meitä. Ehkä myös vähiten introvertista. Olen sielultani luonnontieteilijä, ulosanniltani humanisti. Minulla on siis kyky vedota myös muihin kuin it-alan ihmisiin piraattipoliittisissa asioissa. Puhun paljon, muistan vähän. (mikä on toisinaan hyvä) Olen aika provokatiivinen, usein itse sitä tiedostamatta. Jos on sana ujon vastakohdalle, niin olen sellainen.

Mutta asiaan. Nyt siis muistin, miksi tänne kirjoitan. Aikoisin ehdottaa kokouspaikaksemme tulevaisuudessa, tai ainakin ensi kerralla kokeilumielessä, Proffan kellarin yläkerran kabinettia. Olemme sen verran outoa ja maailmasta vieraantunutta sakkia, että julkisessa kahvilassa/baarissa istuminen on jossakin mielessä hankalaa. En osaa nyt paremmin selittää. Eri asia on, onko kokouspaikalla jokin ikäongelma, eli pitäisi olla ei-k-18? Toisaalta baareillahan ei ole todellista ikärajaa, vaan se on ohjeellinen (ent. baarityöntekijänä olen tutustunut anniskelulainsäädäntöön). Haaveenani on myös saada paikalle enemmän väkeä, jolloin kabinetti sopii siinäkin mielessä paremmin.

Oli muuten hieno tuo Kaj Sotalan viimeisin kirjoitus puolueen blogissa, vaikka en jaksanutkaan lukea loppuun asti. Tavallaan edelleen ihmetyttää, miten on mahdollista, etteivät ihmiset tiedä mistä puhumme.

Profiilikuva käyttäjästä Ahto Apajalahti

Totta helvetissä saa kiroilla. Täältä Helsingistä vastailen, että osa tapahtumista voi hyvin olla K18-paikoissa. Osan tapahtumista soisi kyllä olevan myös alle 18-vuotiaille sopivissa paikoissa.

Profiilikuva käyttäjästä sarjuva

sarjuva

said

Joo, kieltämättä kun toiminta on vielä kehitysvaiheessa jolloin ei ole erillistä nuorisotoimintaa, pitäisi ajatella erikseen miten alle 18 vuotiaat voivat osallistua, mutta toistaiseksi ei minkäänlaista palautetta ole tullut ja kaikki taitavat olla täysi-ikäisiä. Pistinkin asiasta mailin vanhoille kontakteille ja taktiikkaa alaikäisten mukaansaannista voidaan miettiä sitten kun asia on ajankohtaisempi.

Lähetin vakioporukalle mailia, että 12. illanvietto ja sunnuntai 9. on marras-kokouksen päivätoive-takaraja ja keskiviikko. Sen mukaan eletään, kabinetin varmistamiseksi.

Vai että vielä sensuuria sananvapauspuolueessa? Kas kun eivät kommunistit muinoin aseelliseen vallankumoukseen turvatessaan ilmoittaneet että se toteutetaan vain pistoolein ja kepein Volgan suistoon joka kolmannen täysikuun aikaan.

Profiilikuva käyttäjästä adhd

adhd

said

Vihdoinkin muistin mennä sinnen doodleen. Ehdotan siis, että kokouksen ajankohta olisi 23.11. sunnuntai, klo 18 vaikka. Kuka kyselee Proffan kabinettia? Minäkin voin sen tehdä, mikäli muisti sallii ;)

Tapaaminen sopii kaikille 12.12., mutta missä? Kuka se olikaan, jolla oli talo jossakin puolessa välissä matkaa Raumalle? Jos meitä lähtee esim. 5, niin silloinhan jo yhden auton hankkiminen jostain riittäisi. Toisaalta sitten, sopiiko talon muille asukkaille…?

Voin myös kysellä, sopisiko piraattihenkisille ystävilleni mennä heidän luokseen (3h+k+sauna+koira+kissa+videotykki :D)

Ja tosiaan, meiki is now known as adhd, ei varmaan tuota ongelmia kun olen kirjoittanut vasta yhden viestin.

T:Emmi

P.S. Tiedättekö mitään noiden pr-tyyppien aktiivisuudesta? Wikissä näyttää olevan vain 3 henkilöä listassa. Taidanpa mennä illalla irkkiin mölisemään. Kannatustuoteryhmällä ei ole edes omaa kanavaa, mikäs juttu se on? Eikä bbs:ssäkään ole mitään… Jos siis kuulette jostain salaisesta kokouspaikasta niin kertokaa heti.

Profiilikuva käyttäjästä adhd

adhd

said

Proffan kabinetti on varattu su 23.11. klo 18-21, mutta käytännössä siellä saa olla klo 02 asti. Osoite on Rehtorinpellonkatu 4, Yo-talo A. Helpoiten paikalle löytää jos tietää missä on TYKS, Yo-talot ovat suunnilleen sitä vastapäätä Hämeenkadun toisella puolella, sivukadulla, kolme vieriviereistä kerrostaloa.

Keskustelu on kuitenkin vielä auki sekä ajasta että paikasta, joten kommentoikaa pikimmiten, jos kommentoitavaa on. Ilmoitus kokouksesta tulee sitten perinteisesti sähköpostitse.

Profiilikuva käyttäjästä sarjuva

sarjuva

said

[quote=adhd]Proffan kabinetti on varattu su 23.11. klo 18-21… Keskustelu on kuitenkin vielä auki sekä ajasta että paikasta[/quote]

Keskustelu paikasta ja ajasta on marras-kokouksen osalta päättynyt. Proffan kabinettiin siitä muutkin!

Esillä 7 viestiä, 1 - 7 (kaikkiaan 7)

Alueelle ‘Länsi-Suomi’ ei voi kirjoittaa uusia aiheita eikä vastauksia olemassaoleviin aiheisiin.

Siirry työkalupalkkiin