Tervetuloa Piraattipuolueeseen

Jos osallistuit vanhassa foorumissa, saat tunnuksesi takaisin pyytämällä uutta salasanaa.

Jos olet uusi jäsen, rekisteröidy.

Lue lisää uudistuksesta

Profiilikuvista

Oman avatarin saat käyttöön Gravatar-palvelun kautta (sama käyttäjätunnus kuin Wordpress.com).

Jäsenet

Oulu-oulu-bump

Etusivu Foorumit Piraattipuolueen toiminta Oulun seutu Oulu-oulu-bump

Tämä aihe sisältää 2 vastaukset, 3 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi Profiilikuva käyttäjästä Bitti Bitti 8 vuotta, 1 kuukausi sitten.

Esillä 3 viestiä, 1 - 3 (kaikkiaan 3)
  • Julkaisija

jaakkome

said

Huvittaisi pitää Oulussa joku piraattitapaaminen, vaikka grillaushenkinen. Olen kokonaan poissa seuraavan viikon, sen jälkeen voin valmistella. Asun isossa kommuunissa, jossa voi tapailla, jos haluaa. Tähän mennessä eksplisiittistä kiinnostusta on osoittanut lisäkseni kaksi henkeä.

Aika voisi olla puolestani välillä juhannuksen jälkeen – ennen heinäkuun loppua. Jos kiinnostusta paikallistoiminnan virittelemiseen löytyy, itseltäni toistaiseksi löytyy, voisi kesän aikana yrittää lähinnä tapailla ja kerätä jonkunlaista porukkaa, jolla alkaa metelöimään sitten syksyllä, kun uudet ja vanhat opiskelijat valuvat yliopistolle jne.

Jos tapaaminen tai muu piratisointi Oulun alueella kiinnostaa, odottaa sähköpostiasi käyttäjätunnus jaakkome palvelimella mail-student-oulu-fi. Sama käyttäjätunnus makoilee myös piraatti-irkissä.

Profiilikuva käyttäjästä mikael79

mikael79

said

Mukaan lukien tietysti Oulunseudun ihmiset, joilla on kiinnostusta tapaamisiin. Itse asun Ylivieskassa, josta on ainakin vielä kohtuullinen Ouluun.

Profiilikuva käyttäjästä Bitti

Bitti

said

hmmm…. voipi olla et joskus oon yhteydessä kun ajelen roista eteläänpäin …siis pirattimielessä …

Esillä 3 viestiä, 1 - 3 (kaikkiaan 3)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin