Tervetuloa Piraattipuolueeseen

Jos osallistuit vanhassa foorumissa, saat tunnuksesi takaisin pyytämällä uutta salasanaa.

Jos olet uusi jäsen, rekisteröidy.

Lue lisää uudistuksesta

Profiilikuvista

Oman avatarin saat käyttöön Gravatar-palvelun kautta (sama käyttäjätunnus kuin Wordpress.com).

Jäsenet

• Profiilikuva käyttäjälle Ahto Apajalahti
    aktiivinen 4 päivää, 13 tuntia sitten
  • Profiilikuva käyttäjälle Topi
    aktiivinen 2 kuukautta sitten
  • Profiilikuva käyttäjälle jessejarvi
    aktiivinen 2 kuukautta sitten
  • Profiilikuva käyttäjälle kivasatu
    aktiivinen 2 kuukautta, 2 viikkoa sitten
  • Profiilikuva käyttäjälle Scoffa
    aktiivinen 3 kuukautta, 1 viikko sitten
  • Profiilikuva käyttäjälle Ari-Martti Hopiavuori
  • Profiilikuva käyttäjälle lzj1214
  • Profiilikuva käyttäjälle Yaamboo
    aktiivinen 3 kuukautta, 2 viikkoa sitten
  • Profiilikuva käyttäjälle Raoul Plommer
    aktiivinen 6 kuukautta, 1 viikko sitten
  • Profiilikuva käyttäjälle Max
    aktiivinen 8 kuukautta, 2 viikkoa sitten

Piirikokous 2012 ja hallitusehdokkaat

Etusivu Foorumit Piraattipuolueen toiminta Pirkanmaa Piirikokous 2012 ja hallitusehdokkaat

Tämä aihe sisältää 6 vastaukset, 7 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi Profiilikuva käyttäjästä Mika Isomaa Mika Isomaa 5 vuotta, 6 kuukautta sitten.

Esillä 7 viestiä, 1 - 7 (kaikkiaan 7)
  • Julkaisija

Pirkanmaan piiriyhdistyksen kaikille avoin kevätkokous kutsutaan koolle perjantaiksi 18.5.2011 kello 16.30 Tampereelle osoitteeseen Kuokkamaantie 4, Nekala, Tampere. Kokouspaikan ovi on lukossa, soita avaus numerosta 050 5950047 (Kyuu Eturautti) tai 040 5835002 (Panu Horsmalahti).
    Kokouksen esityslista on viestin lopussa.

Kokouksessa valitaan Pirkanmaan piraateille uusi hallitus, vahvistetaan toimintasuunnitelma vuodelle 2012 ja käsitellään toimintakertomus ja tilinpäätös vuodelta 2011.

Jos haluat ehdokkaaksi hallitukseen, ilmoittaudu tässä ketjussa, ja mainitse ainakin nämä:

1. Nimi
    2. Kunta
    3. Arvo/ammatti/toimi tms
    4. Mahd. tausta piraattipuolueessa tai muuten politiikassa. Oletko osallistunut Pirkanmaan piraattien toimintaan?
    5. Mitä haluaisit tehdä Pirkanmaan piraattien hallituksessa
    6. Muuta olennaista

Tervetuloa kokoustamaan, keskustelemaan ja tutustumaan!

KOKOUSKUTSU
    Aihe: Yhdistyksen ylimääräinen kokous
    Aika: 18.5.2011 klo 16:30
    Paikka: Kuokkamaantie 4, Nekala, Tampere. Sisäänkäynti Tammer-Tukun Pikatukun sisäänkäynnin viereltä, ovella on tätä varten lappu.
    Esityslista
    1. Kokouksen avaaminen
    2. Kokouksen järjestäytyminen
    2.1. Kokouksen puheenjohtaja
    2.2. Kokouksen sihteeri
    2.3. Kokouksen pöytäkirjantarkastajat ja ääntenlaskijat
    3. Kokouksen laillisuus ja päätösvaltaisuus
    4. Esityslistan hyväksyminen työjärjestykseksi
    5. Lyhyt katsaus piiriyhdistyksen toimintaan ja ajankohtaisiin asioihin
    6. Vuosikertomus toimintavuodelta 2011
    7. Tilinpäätös tilikaudelta 2011
    8. Tilinpäätöksen vahvistaminen ja vastuuvapauden myöntäminen hallitukselle ja muille vastuuvelvollisille
    9. Toimintasuunnitelman ja tulo- ja menoarvion vahvistaminen
    10. Piiriyhdistyksen hallituksen puheenjohtajan, varapuheenjohtajien ja muiden jäsenten vaali
    10.1. Puheenjohtajan vaali
    10.2. Varapuheenjohtajien vaali
    10.3. Hallituksen muiden jäsenten vaali
    11. Valitaan yksi tai kaksi tilintarkastajaa ja heille varatilintarkastajat tai
    tilintarkastysyhteisö
    12. Kunnallisvaalit
    13. Vaaliohjelma kunnallisvaaleihin
    14. Muut esille tulevat asiat
    15. Kokouksen päättäminen

Tarkennuksia, huomautuksia:
    10. Hallitukseen voi ilmoittautua ehdokkaaksi foorumilla
    12. Myös kunnallisvaaliehdokkaaksi voi ilmoittautua foorumilla http://www.piraattipuolue.fi/keskustelupalsta/557-pirkanmaa/10568-kunnallisvaaliehdokkaaksi-pirkanmaalla
    13. Vaaliohjelman alustava luonnos löytyy http://kirjoitusalusta.fi/tampereohjelma

Panu Horsmalahti
    Pirkanmaan piraatit, pj.

Profiilikuva käyttäjästä lumicrow

lumicrow

said

Haluaisin hakea piiriyhdistyksen hallitukseen.

1. Petri Levola
    2. Tampere
    3. Olen ”jossain vaiheessa” valmistuva yhteisöpedagogi (kansalaistoiminnan ja nuorisotyön ko.)
    4. Liityin Piraattipuolueeseen 2011 eduskuntavaalien jälkeen, ja osallistunut siitä lähtien Pirkanmaan piraattien tapaamisiin, toiminnan suunnitteluun, mielenosoitukseen ja muuhun ruohonjuuritason toimintaan. Olen pyrkinyt aktiivisesti mutta hienovaraisesti muuttamaan asenteita piraatteja kohtaan lähipiirissäni ja pyrkinyt herättämään keskustelua piraateille tärkeistä asioista.
    5. Haluaisin Pirkanmaan piraattien hallituksessa järjestää toimintaa ja pitämään huolta että toiminta pysyy aktiivisena ja homma toimii. Periaatteessa ihan tutkintonikin pohjalta minulta löytyy kompetensseja organisointiin ja projektityömäiseen työskentelyyn, mutta varsinaista kokemusta ei ole kovinkaan paljon (ja viimeisimmästä työharjoittelustani on jo aikaa), mutta tekemällä oppii ja asenne on tärkein.
    6. Politiikka ja puoluetoiminta minulle vielä käytännön tasolla uutta aluetta, mutta jostain se on aloitettava ja koen että tahtoa ja halua minulta ei ainakaan puutu, kunhan vain löydän oman paikkani ja oman kanavani.

Profiilikuva käyttäjästä Nihvu

Nihvu

said

Ilmoittaudun ehdokkaaksi hallitukseen:

1. Niklas Hirvelä
    2. Tampere
    3. Metallialan artesaani, mallinrakennuksen artesaaniopiskelija
    4. Seurannut piraattien toimintaa jo pidenpään (ja äänestäny piraatteja). Liityin puolueeseen keväällä 2011 kun muutin keskeltä metsää Tampereelle. Tämän jälkeen ollut mahdollisimman paljon kaikissa Pirkanmaan piraattien aktiviteeteissa mukana.
    5. Tahdon olla niin suunnittelemassa kuin toteuttamassa Pirkanmaan piraattien toimintaa, sekä vaikuttaa siihen, että se on aktiivista sekä tuotteliasta.
    6. Itselläni on kokemusta parin eri yhdistyksen hallitustyöstä (ja prh:n papereiden täyttämisestä) sekä tapahtumien järjestämisestä (eli organisointia ja paperityötä). Näistä näen olevan hyötyä hallituksessa.

Profiilikuva käyttäjästä Idhren

Idhren

said

Hallitusehdokas tässäkin.

1. Nimi
    * Maria Morri

2. Kunta
    * Tampere

* opiskelija / free-kirjoittaja / bloggaaja

4. Mahd. tausta piraattipuolueessa tai muuten politiikassa. Oletko osallistunut Pirkanmaan piraattien toimintaan?
    * Olin hallituksessa edellisenäkin vuonna, ja tavoitteeni on tälle vuodella olla aktiivisempi, kun tässä nyt koulunkin osalta toivon mukaan vähäsen tahti rauhoittuu ja on paremmin aikaa ja energiaa. Olin ehdokkaana edellisissä eduskuntasvaaleissa – hekumoin ja rehentelen häpeämättömästi sillä, että sain joitakin tyyppejä 1) kiinnostumaan ylipäätään politiikasta 2) äänestämään piraatteja, siis sellaisia tyyppejä, jotka olisivat muuten jättäneet ehkä tyyliin äänestämättä kokonaan. Blogini kautta piraattiagenda on tavoittanut myös naisyleisöä. Olen myös lähdössä kunnallisvaaliehdokkaaksi.

* Auttaa muita, kuunnella ja antaa mielipiteeni. Levittää piraattiagendaa myönteisessä mielessä.

6. Muuta olennaista
    * Aatteen palo on kova, toivon voivani olla hyödyksi yhteisten asioiden ajamisessa!

Profiilikuva käyttäjästä HarriKivisto

Haluan edelleen osallistua piiriyhdistyksen toimintaan hallituksen varajäsenenä. Tällöin voin auttaa asioissa tarvittaessa, mutta keskittyä kuitenkin pj:n tehtävään.

1. Harri Kivistö
    2. Tampere
    3. Opiskelija, Puoluejohtaja
    4. Perustajajäsen, eri tehtävissä puoluejohdossa. Olen ollut aktiivisesti mukana Pirkanmaan toiminnassa alusta alkaen. Kivaa on ollut :)
    5. Olen mielelläni läsnä hallituksen päätöksenteossa varajäsenenä ja autan erilaisissa asioissa tarpeen tullen. Keskityn kuitenkin luonnollisesti puoluetoimintaan kansallisella tasolla.
    6. Puoluejohtajan tehtävä vie suuremman huomion. Tulevat kunnallisvaalit ja ehdokkuus Tampereella kuitenkin tuovat luonnollisesti enemmän huomiota piiritasolle. http://www.harrikivisto.fi/about http://www.harrikivisto.fi/lyhyet-kannat

Profiilikuva käyttäjästä Malitsu

Malitsu

said

Olen ehdolla varapuheenjohtajaksi.

1. Tiina Malinen
    2. Tampere
    3. Interaktiivisen median opiskelija, puoluehallituksen varajäsen
    4. Olen kannattanut piraattiagendaa jo pidemmän aikaa, mutta ensimmäiseen miittiini uskaltauduin vasta viime eduskuntavaalien alla. Siitä lähtien olen ollut aktiivisesti mukana kaikessa Pirkanmaan piraattien toiminnassa ja saanut hyvää palautetta myös blogimuotoon purkamistani ajatuksista.
    5. Haluaisin toimia puheenjohtajan oikeana (tai vasempana) kätenä. Koen, että olisin liian vihreä itse vetämään toimintaa, mutta olen kuitenkin valmis ottamaan vastuuta ja taipuvainen ajattelemaan kokonaisuuksia.
    6. Tällä haavaa pyrin ennen kaikkea saamaan gradun pois jaloista. Kesällä ehdin jo toivon mukaan suunnata ison osan huomiostani vaalikampanjointiin.

Profiilikuva käyttäjästä Mika Isomaa

Ilmoittaudun ehdokkaaksi hallitukseen

1. Nimi

Mika Isomaa

2. Kunta

Tampere

IT-duunari, yrittäjä, opiskelija

Olin ehdolla 2011 eduskuntavaaleissa ja sain Suomen korkeimman vertailuluvun. Aattelin, että meidän toimistolta vois tässä kohta vuokrata piraattinuorille siivun kokous- ja kerhotilaksi. Lisäksi mä tuotan videomatskua, blogailen ja oon yhteyksissä ihmisiin.

Haluan auttaa asioiden järjestelyissä yleisesti, ei mitään erityistä nakkia toistaiseksi mielessä.

6. Muuta olennaista

Meikä on maailman kiireisin jäbä, mutta haluan olla tarjoamassa resurssejani ja verkostojani pirkanmaan piraattien hallituksen käyttöön ja olla vaikuttamassa sen suuntaan.

Esillä 7 viestiä, 1 - 7 (kaikkiaan 7)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin