Tervetuloa Piraattipuolueeseen

Jos osallistuit vanhassa foorumissa, saat tunnuksesi takaisin pyytämällä uutta salasanaa.

Jos olet uusi jäsen, rekisteröidy.

Lue lisää uudistuksesta

Profiilikuvista

Oman avatarin saat käyttöön Gravatar-palvelun kautta (sama käyttäjätunnus kuin Wordpress.com).

Jäsenet

Piraatti tapaaminen Kuopiossa

Etusivu Foorumit Piraattipuolueen toiminta Itä-Suomi Piraatti tapaaminen Kuopiossa

Tämä aihe sisältää 5 vastaukset, 5 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi Profiilikuva käyttäjästä Pesis Pesis 7 vuotta, 2 kuukautta sitten.

Esillä 6 viestiä, 1 - 6 (kaikkiaan 6)
  • Julkaisija
  • Profiilikuva käyttäjästä marko.pitkanen

Elikkäs laitetaan se nyt tähänkin.

Kuopioon tarkotus järjestää miitinki marraskuun alussa.
    Tarkka aika ja paikka ilmoitetaan pari viikkoa ennen tapaamista kun tiedetään osallistuja määrä suunnilleen.

Kaikki puolueen jäsenet ja muut toiminnasta kiinnostuneet laittakaa tähän keskusteluketjuun viesti jos olisitte osallistumassa. Aktivoidaan nyt tämä Savon sydänkin kunnolla!

Ohjelmassa vapaata keskustelua, ajatusten vaihtoa jne…

Rohkeasti mukaan!!

Marko Pitkänen

Profiilikuva käyttäjästä Rankasija

Rankasija

said

Minä olen ainakin piraattitapaamiseen tulossa, ellei mitään odottamaton satu juuri samalle päivälle.
    Sekään ei ole mahdoton idea, että järjestetään illanistujaiset minun luona. Tätä ideaa voidaan puida osallistujien kanssa. Myös rauhallinen kahvio voi olla oikein sopiva paikka.

Profiilikuva käyttäjästä Rankasija

Rankasija

said

Tämän miitti joutaa perua, ei täällä Kuopion suunnalla ole meidän kahden lisäksi muita asiasta kiinnostuneita.

Profiilikuva käyttäjästä Indifferent

Se fakta että keski-suomessa ja pohjois-karjalassa on varmaankin enemmän toimintaa kun koko savossa on aikamoinen mysteeri.
    Olen itse liittynyt puolueeseen joskus loppuvuodesta 2007 vai oliko se 2008 , no sen vuoden syksyllä kuitenkin kun puolue perustettiin suomeen =)
    Olen vähän jäänyt odottelemaan että herääkö täällä ihmiset aktiiveiksi ja en ole itse jaksanut mainostaa kaikille tutuillekkaan (vaikka olen kyllä heille maininnut)
    Tuntuu että potentiaaliset PP:stä kiinnostuneet on niitä jotka ei äänestä muutenkaan.
    Tässä olisi kuitenkin kolmas heppu kuopion tapaamiseen , on se enemmän kun 2 kuitenkin =)

Profiilikuva käyttäjästä esco_lisco

esco_lisco

said

Tässä yksi kiinnostunut kuopiolainen lisää. Tunnen myös ainakin yhden toisen joka saattaisi myös olla kiinnostunut osallistumaan.

0

Profiilikuva käyttäjästä Pesis

Pesis

said

Täällä yksi kiinnostunut lisää. Varmasti enemmänkin kiinnostuneita ihmisiä löytyy Kuopiosta, eivät vain ole foorumiaktiiveja.

Esillä 6 viestiä, 1 - 6 (kaikkiaan 6)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin