Tervetuloa Piraattipuolueeseen

Jos osallistuit vanhassa foorumissa, saat tunnuksesi takaisin pyytämällä uutta salasanaa.

Jos olet uusi jäsen, rekisteröidy.

Lue lisää uudistuksesta

Profiilikuvista

Oman avatarin saat käyttöön Gravatar-palvelun kautta (sama käyttäjätunnus kuin Wordpress.com).

Jäsenet

• Profiilikuva käyttäjälle proffa
    aktiivinen 21 tuntia, 13 minuuttia sitten
  • Profiilikuva käyttäjälle Ahto Apajalahti
    aktiivinen 1 viikko sitten
  • Profiilikuva käyttäjälle Topi
    aktiivinen 2 kuukautta sitten
  • Profiilikuva käyttäjälle jessejarvi
    aktiivinen 2 kuukautta, 1 viikko sitten
  • Profiilikuva käyttäjälle kivasatu
    aktiivinen 2 kuukautta, 2 viikkoa sitten
  • Profiilikuva käyttäjälle Scoffa
    aktiivinen 3 kuukautta, 1 viikko sitten
  • Profiilikuva käyttäjälle Ari-Martti Hopiavuori
  • Profiilikuva käyttäjälle lzj1214
  • Profiilikuva käyttäjälle Yaamboo
    aktiivinen 3 kuukautta, 2 viikkoa sitten
  • Profiilikuva käyttäjälle Raoul Plommer
    aktiivinen 6 kuukautta, 2 viikkoa sitten

PirateNet-irkkiverkon splitit

Etusivu Foorumit Työryhmät Verkkopalvelut PirateNet-irkkiverkon splitit

Tämä aihe sisältää 4 vastaukset, 4 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi Profiilikuva käyttäjästä Bitti Bitti 8 vuotta, 5 kuukautta sitten.

Esillä 5 viestiä, 1 - 5 (kaikkiaan 5)
  • Julkaisija

Henu

said

PirateNet-irkkiverkossa splitit saattavat kestää useita päiviä kun ne normaalissa ircverkossa ne kestävät muutaman minuutin. Voisikohan tähän saada mitään korjausta?

Itse olen tällä hetkellä irc.piratpartiet.se-serverillä, eikä minulla ole ollut yhteyttä kehenkään suomalaiseen päiväkausiin.

Profiilikuva käyttäjästä Scoffa

Scoffa

said

Koitan saada yhteyttä .se palvelimen ylläpitoon, siellä on asetuksissa vikaa joka estää yhdistämisen .fi palvelimelle.

Profiilikuva käyttäjästä Bitti

Bitti

said

mun masinaan ei saa jaavaa …onx jotain muuta versiota …latasin just opera 10 betan

Profiilikuva käyttäjästä sarjuva

sarjuva

said

Bitti kirjoitti:
    Quote:mun masinaan ei saa jaavaa …onx jotain muuta versiota …latasin just opera 10 betan
    Hmm, kyllä se java pitäis olla asennettavissa tavallisiin koneisiin, mutta se vie tietyn ajan ennen kuin tulee latautuneeksi & käyttökuntoon…

Mutta mutta, Irc-sivulta löytyy ehdotuksia ohjelmista jolla yhdistää palvelimelle ja millaiset asetukset tulee tehdä (kohta kohdalta etenevät ohjeet voisi joku tehdä tai jostain etsiä). X-chat lienee hyvä ohjelma käyttöjärjestelmästä liittymättä, irssi on oma suosikki mutta voi olla tottumattomalle käyttäjälle hankala.

Tai sitten voi yhdistää jonkin web-käyttöliittymän kautta, kuten XS4ALL vaikka. Sillä pääsee ircnetin puolelle eli sillatut kanavat saa näkymään (#piraattipuolue ja muutama muu). Kyseisestä sivusta valitaan ’Chatchannel’ -kohdasta vaihtoehto Other ja sitten sinne ilmestyy kohta ’Other chatchannel’ johon sitten kirjoitetaan #piraattipuolue ja klikataan ’Go’ -nuolta. Skandimerkkien (åäö) toimivuutta en muista, että näkyikö ne aina oikein.

Operassakin taisi tosiaan olla irc-client ja Firefoxiin sai lisäosan (ChatZilla), niidenkin käyttöön varmaan löytyy jostain ohjeet.

Profiilikuva käyttäjästä Bitti

Bitti

said

juu siks asensin tän Operan ku muistelin samaa … ongelmana on se että ei oo koneeseen pääkäytäjä oikeuksia… nii ei sit asenneta jaavaa…

juu kiitti tosta xs4allista sillä pääsin asiaan … mut ei toimi rekattu niki …nooh ei kai haittaa…moon sen verran uus …

Esillä 5 viestiä, 1 - 5 (kaikkiaan 5)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin