Tervetuloa Piraattipuolueeseen

Jos osallistuit vanhassa foorumissa, saat tunnuksesi takaisin pyytämällä uutta salasanaa.

Jos olet uusi jäsen, rekisteröidy.

Lue lisää uudistuksesta

Profiilikuvista

Oman avatarin saat käyttöön Gravatar-palvelun kautta (sama käyttäjätunnus kuin Wordpress.com).

Jäsenet

• Profiilikuva käyttäjälle Topi
    aktiivinen 2 päivää, 15 tuntia sitten
  • Profiilikuva käyttäjälle jessejarvi
    aktiivinen 1 viikko sitten
  • Profiilikuva käyttäjälle Ahto Apajalahti
    aktiivinen 1 viikko, 2 päivää sitten
  • Profiilikuva käyttäjälle kivasatu
    aktiivinen 2 viikkoa, 4 päivää sitten
  • Profiilikuva käyttäjälle Scoffa
    aktiivinen 1 kuukausi, 1 viikko sitten
  • Profiilikuva käyttäjälle Ari-Martti Hopiavuori
  • Profiilikuva käyttäjälle lzj1214
  • Profiilikuva käyttäjälle Yaamboo
    aktiivinen 1 kuukausi, 2 viikkoa sitten
  • Profiilikuva käyttäjälle Raoul Plommer
    aktiivinen 4 kuukautta, 2 viikkoa sitten
  • Profiilikuva käyttäjälle Max
    aktiivinen 6 kuukautta, 2 viikkoa sitten

Piratpartietin äänestäjiä häiritään

Etusivu Foorumit Uutisia maailmalta Piratpartietin äänestäjiä häiritään

Tämä aihe sisältää 4 vastaukset, 4 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  Miqueltozzz 8 vuotta, 3 kuukautta sitten.

Esillä 3 viestiä, 1 - 3 (kaikkiaan 3)
  • Julkaisija

No kyllä nyt aika salaliittojuttua tulee. Ei kyllä yhdelläkään puolueen jäsenellä ole mitään pelkoa moisesta. Tiedot ovat sitä paitsi salaisia, eikä niitä ole koskaan luovutettu edes poliisille.

Profiilikuva käyttäjästä Ahto Apajalahti

Itse olen tällä hetkellä töissä valtion virassa, eikä ole mitään ongelmia ollut. Turvallisuusselvitys tosin tehtiin jo ennen puolueen perustamista. Olen kuitenkin puolueen nettisivuilla omalla nimelläni ja kuvallani aivan julkisesti ja työpaikalla tiedetään PP-jäsenyydestäni.

Suojelupoliisi ei ole millään laillisella keinolla voinut saada tietoja Piraattipuolueen jäsenistä. Heikko lenkki ovat kyllä uusille jäsenille lähetettävät sähköpostit, jotka kulkevat netissä salaamattomana. Periaatteessa ei siis ole täysin mahdotonta, etteikö SUPO olisi voinut saada tietoja haltuunsa (varsinkin näin FRA-lain aikana).

En ole kyllä ikinä kuullut että Vasemmistoliiton jäsenyydellä olisi tuollaista vaikutusta. On kyllä tunnettua, että SUPO aikanaan tilastoi Suomen kommunistisen puolueen jäseniä.

Itse en ole tosiaan työpaikallani mihinkään ongelmiin törmännyt, ja pidän varsin epätodennäköisenä että kuvaamasi ongelma voisi johtua puolueen jäsenyydestä. Mutta toki, jos jollain muulla on vastaavanlaisia kokemuksia tai epäilyjä, niistä sopii ilmoittaa meille.

Esillä 3 viestiä, 1 - 3 (kaikkiaan 3)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin