Tervetuloa Piraattipuolueeseen

Jos osallistuit vanhassa foorumissa, saat tunnuksesi takaisin pyytämällä uutta salasanaa.

Jos olet uusi jäsen, rekisteröidy.

Lue lisää uudistuksesta

Profiilikuvista

Oman avatarin saat käyttöön Gravatar-palvelun kautta (sama käyttäjätunnus kuin Wordpress.com).

Jäsenet

• Profiilikuva käyttäjälle Topi
    aktiivinen 17 tuntia, 5 minuuttia sitten
  • Profiilikuva käyttäjälle jessejarvi
    aktiivinen 5 päivää, 10 tuntia sitten
  • Profiilikuva käyttäjälle Ahto Apajalahti
    aktiivinen 1 viikko sitten
  • Profiilikuva käyttäjälle kivasatu
    aktiivinen 2 viikkoa, 2 päivää sitten
  • Profiilikuva käyttäjälle Scoffa
    aktiivinen 1 kuukausi, 1 viikko sitten
  • Profiilikuva käyttäjälle Ari-Martti Hopiavuori
  • Profiilikuva käyttäjälle lzj1214
  • Profiilikuva käyttäjälle Yaamboo
    aktiivinen 1 kuukausi, 2 viikkoa sitten
  • Profiilikuva käyttäjälle Raoul Plommer
    aktiivinen 4 kuukautta, 1 viikko sitten
  • Profiilikuva käyttäjälle Max
    aktiivinen 6 kuukautta, 2 viikkoa sitten

Pirkanmaan seuraavia tapahtumia.

Etusivu Foorumit Arkisto Länsi-Suomi Pirkanmaan seuraavia tapahtumia.

Tämä aihe sisältää 7 vastaukset, 5 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi Profiilikuva käyttäjästä Mikko Kunnari Mikko Kunnari 8 vuotta, 2 kuukautta sitten.

Esillä 8 viestiä, 1 - 8 (kaikkiaan 8)
  • Julkaisija

On ehdotettu grillausta jossain rannalla (Hervannasta löytyy ainakin hyvä tuttu paikka Suolijärven rannalta) että saataisiin porukkaa taas kokoon. Toisaalta pitäisi alkaa järjestäytymään vaalipiiriyhdistyksen perustamista varten, mistä on luvassa infoa sekä valmis malliesimerkki yhdistyksen sääntöjä varten. Minusta voisi ensin kokoontua rennommin (grillailua tms) ja sen jälkeen vakavammissa merkeissä (visiointia, ideointia, suunnittelua, organisointia).

Ilmoitelkaa tänne milloin kullekin sopisi. Olen itse Juhannuksen pois ja tulen vasta ensi viikolla takaisin Tampereelle, jolloin sopisi sitten pitkin viikkoa esim. iltapäivinä tai sitten lauantaina.

Profiilikuva käyttäjästä Mikko Kunnari

Joo, molemmissa menoissa mukana aika lailla milloin vaan. Itse ehdottaisin Pyynikin rantaa, jos kaikki eivät kuitenkaan Hervannasta välitä.

Profiilikuva käyttäjästä vasily

vasily

said

Voisin itsekkin tulla ensi viikolla katsomaan menoa ja ideoimaan.

Keskusta olisi ehkä helpompi paikka ihmisille kulkea, mutta itselleni käy kyllä sekä hervanta että keskusta.

p.s. Carcara tarkoititko tämän viikon tiistaita?

Profiilikuva käyttäjästä He1kki

He1kki

said

Yarr!
    Milloin se meidän Treen tapaaminen on?
    Ei kai tällaista alustavaa vapaamuotoista rannalla notkumista tarvii niin hioa ja vääntää, mennään vaan. Lauantai-iltapäivä @Pyynikki?
    Itse olen hieman liian tuore naama alkaa liekittämään jengiä paikalle, mutta todella mielelläni tulen tarkastamaan olenko teidän kanssa samalla aaltopituudella.
    Joten, tuleeko kukaan mun seuraksi lauantaina?

Profiilikuva käyttäjästä HarriKivisto

Jotain kolmesta eteenpäin aikaisintaan voin luvata saapuvani paikalle lauantaina, siis pyynikinrantaan. Sään otaksutaan suosivan. Olisiko tuonne tarkempaa osoitetta tai koordinaatteja =)?

Esillä 8 viestiä, 1 - 8 (kaikkiaan 8)

Alueelle ‘Länsi-Suomi’ ei voi kirjoittaa uusia aiheita eikä vastauksia olemassaoleviin aiheisiin.

Siirry työkalupalkkiin