Tervetuloa Piraattipuolueeseen

Jos osallistuit vanhassa foorumissa, saat tunnuksesi takaisin pyytämällä uutta salasanaa.

Jos olet uusi jäsen, rekisteröidy.

Lue lisää uudistuksesta

Profiilikuvista

Oman avatarin saat käyttöön Gravatar-palvelun kautta (sama käyttäjätunnus kuin Wordpress.com).

Jäsenet

• Profiilikuva käyttäjälle proffa
    aktiivinen 19 tuntia, 47 minuuttia sitten
  • Profiilikuva käyttäjälle Ahto Apajalahti
    aktiivinen 1 viikko sitten
  • Profiilikuva käyttäjälle Topi
    aktiivinen 2 kuukautta sitten
  • Profiilikuva käyttäjälle jessejarvi
    aktiivinen 2 kuukautta, 1 viikko sitten
  • Profiilikuva käyttäjälle kivasatu
    aktiivinen 2 kuukautta, 2 viikkoa sitten
  • Profiilikuva käyttäjälle Scoffa
    aktiivinen 3 kuukautta, 1 viikko sitten
  • Profiilikuva käyttäjälle Ari-Martti Hopiavuori
  • Profiilikuva käyttäjälle lzj1214
  • Profiilikuva käyttäjälle Yaamboo
    aktiivinen 3 kuukautta, 2 viikkoa sitten
  • Profiilikuva käyttäjälle Raoul Plommer
    aktiivinen 6 kuukautta, 2 viikkoa sitten

Sarjakuvafestivaalit?

Etusivu Foorumit Työryhmät Verkkopalvelut Sarjakuvafestivaalit?

Tämä aihe sisältää 3 vastaukset, 4 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi Profiilikuva käyttäjästä BobaMa BobaMa 8 vuotta, 2 kuukautta sitten.

Esillä 4 viestiä, 1 - 4 (kaikkiaan 4)
  • Julkaisija

HMS

said

Tapahtumakalenterissa (ja etusivulla atm) on merkittynä ”Helsingin sarjakuvafestivaalit
    la 12. syys – su 13. syys”. Kalenterissa ei ole mainintaa siitä, miten tämä liittyy piraattipuolueeseen, enkä löytänyt PP:tä mainittuna tapahtuman sivuilta.

Tiedottamisessa olisi vähän parannettavaa, koska tuosta nyt ei vaan yhtään selviä miksi kyseinen tapahtuma on puolueen kalenterissa. Onko joku pipulainen mukana järjestämässä tapahtumaa ja haluaa ilmaista mainosta, vai mistä tässä on kyse?

Profiilikuva käyttäjästä Zystemlord

Zystemlord

said

Piraattinuorten hallituksenkokouksen 7.9 pyötäkirjaan on tapahtumasta merkitty seuraavasti:
    Quote: 8.4 Muita tapahtumia
    Piraattinuorten Animeklubi pyrkii osallistumaan Helsingin Sarjakuvafestivaaleille.

Eli ilmeisesti jollain porukalla ovat tapahtumaan menossa, muttei mitään ständiä yms. Korjatkaa jos olen väärässä. Näin itse ainakin tuon käsittäisin.

Tiedottamisessa kyllä saisi hieman parannusta olla, esim uutiskirjeitä ei ole tullut, kuin joskus keväällä viimeksi.

Profiilikuva käyttäjästä Scoffa

Scoffa

said

Tiedottamiseen aiotaan nyt jatkossa alkaa panostamaan huomattavasti enemmän. Vähäisen tiedotuksen syy on aika pitkälti ollut liian työntäyteiset päivät. Ajatuksia onkin ollut, että jatkossa uutiskirje ehkä uudistuisi 2.0 versioon ja sen toimittamiseen osallistuisi useampia henkilöitä.

Profiilikuva käyttäjästä BobaMa

BobaMa

said

I am to blame.

Eli minä tosiaan lisäsin tuon kalenteriin. Siihen toiseen aiheeseen liittyvään kalenterimerkintään eli Mangapäivään sentään laitoin vähän lisää tietoa mutta unohdin ensin laittaa tuohonkin. Korjattiin kyllä ja lisättiin muutenkin tietoja yhteyshenkilöineen kun huomasin irkissä (#toiminta @ PirateNet) puhetta tästä. Itse olen vähän turhan laiskasti jaksanut foorumia seurata, saa jatkossakin ruoskia seuraamaan enemmän. =)

Ja Sarjakuvafestareilla ei tosiaan ollut mitään virallista läsnäoloa tällä kertaa.

P.S. Piti postata vastaus tänne jo aiemminkin, pahoittelut sen viivästymisestä.

Esillä 4 viestiä, 1 - 4 (kaikkiaan 4)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin