Tervetuloa Piraattipuolueeseen

Jos osallistuit vanhassa foorumissa, saat tunnuksesi takaisin pyytämällä uutta salasanaa.

Jos olet uusi jäsen, rekisteröidy.

Lue lisää uudistuksesta

Profiilikuvista

Oman avatarin saat käyttöön Gravatar-palvelun kautta (sama käyttäjätunnus kuin Wordpress.com).

Jäsenet

Tehkää omia kannatustuotteita

Etusivu Foorumit Työryhmät Kannatustuotteet Tehkää omia kannatustuotteita

Tämä aihe sisältää 3 vastaukset, 4 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi Profiilikuva käyttäjästä ArsKisS ArsKisS 7 vuotta, 5 kuukautta sitten.

Esillä 4 viestiä, 1 - 4 (kaikkiaan 4)
  • Julkaisija

Oman t-paidan tekemiseen ei tarvita muuta kuin muistesuihketulostin, t-paita paperia ja silitysrauta ja voit suunitella sellaisia t-paitoja mitä itse haluat.

Minimanista saa 3 t-paitaa kympillä, t-paita paperi maksaa euron kappale, printterin saa 40 eurolla ja silitysraudan parilla kympillä. Paidan tekeminen ei monta euroa maksa. Tulostinpaperia löytyy m.m Clas Ohlsonista, mutta varmasti saa vieläkin halvemmalla jos tilaa netistä.

http://www.clasohlson.fi/Product/Product.aspx?id=135137887

Profiilikuva käyttäjästä P.A.

P.A.

said

Idea on ihan järkevä, mutta siinä voisi olla mukana porkkana puolueen puolelta. Esim. kolmesta paidasta jäsenmaksunhyvitys.

Noin yleisesti valmista piraattikamaa on kaupat täynnä, S-marketeista lyötyy pääkalloilma palloa, pipoa jne. Jos tuota valmista kamaa onnistutaan laittamaan näkyville yhtäaikaa paljon puolue saanee myös julkisuutta, esim. kiskotaan vaikka joka lipputankoon merirosvolippu.

Kannatusmateriaalin myyminen rahankeruumielessä on tietty eri juttu, mutta senkin toimiminen vaatisi puolueelta mittavaa näkyvyyttä, mitä sillä ei käsittääkseni vieläkään ole.

Profiilikuva käyttäjästä OSQ

OSQ

said

Minä olen tilannut PP tuotteita verkkokaupastamme, joka lötyy kekustelupalsta painikkeen vierestä. Sieltä löytyy myös t-paitoja ja pipoja. Jäsenmaksua kun ei PP kerää niin siitä on vaikea alennusta antaa. Mittavaa näkyvyyttä piraattipuoluiella on kansainvälisesti:
    http://www.pp-international.net/

Paikallisjärjestöt ovat vasta järjestymässä ja pohtimassa näkyvyyden sisältöä ja keinoja. Jos olet puolueen jäsen, anna hyvän kiertää ;)

Profiilikuva käyttäjästä ArsKisS

ArsKisS

said

Piraattiaatteeseen sopii erinomaisesti itse tehdyt kopiot (PP tuskin penää tekijänoikeusmaksuja kuvien suunnittelusta:) piraattituotteista. Hyvä idea niille keiden lompakko ei anna kannatustuotekaupan hinnoissa periksi. Paikallisyhdistykset voisivat halutessaan järkätä ”paitatalkoita” tms mikäli intoa löytyy.

Toki nuo pääkallojutut ja muut kannattaa kyllä korvata purje-logoilla, pp-teksteillä tai sloganeilla malliin ”ole tarkka, ota piraatti”. Toivotan mukavia askarteluhetkiä halukkaille!

PS. Purje-logolla varustetut liput saapuivat hetki sitten! Hätäisimmät voi kysellä vaikka multa suoraan, mikäli ei jaksa odottaa Postia :)

Esillä 4 viestiä, 1 - 4 (kaikkiaan 4)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin