Tervetuloa Piraattipuolueeseen

Jos osallistuit vanhassa foorumissa, saat tunnuksesi takaisin pyytämällä uutta salasanaa.

Jos olet uusi jäsen, rekisteröidy.

Lue lisää uudistuksesta

Profiilikuvista

Oman avatarin saat käyttöön Gravatar-palvelun kautta (sama käyttäjätunnus kuin Wordpress.com).

Jäsenet

Tekijänoikeusmafia pelaa taas reilua peliä.

Etusivu Foorumit Yleinen keskustelu ja politiikka Tekijänoikeusmafia pelaa taas reilua peliä.

Tämä aihe sisältää 3 vastaukset, 3 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi Profiilikuva käyttäjästä Topi Topi 6 vuotta sitten.

Esillä 4 viestiä, 1 - 4 (kaikkiaan 4)
  • Julkaisija

YouTubessa Granlundin ilmaveivit ovat pitkälti kadonneet, ainakin alkuperäiset heti matsin aikana lisätyt videot. Rikkovat kuulemma tekijänoikeuksia. Nyt törmäsin kuitenkin tuoreempaan tapaukseen, joka on vielä räikeämpää tekijänoikeuksien ilmoitustyökalun väärinkäyttöä:

”Tämä video ei ole enää saatavilla, koska videoon liittyvä YouTube-tili on poistettu toistuvien kolmannen osapuolen tekijänoikeusrikkomusilmoituksien vuoksi. Ilmoituksia tekivät mm. [SevenOne], [SevenOne], [SevenOne]”

:D

Profiilikuva käyttäjästä Topi

Topi

said

Hetkinen… Nyt puuttuu täysin oma kommenttini, joka on ilmeisesti pyyhitty moderoinnin toimesta.

Moderaattorit voisivat selittää, että mikä minun kommentissani oli raskauttavaa, että piti poistaa kokonaan? Tämäkö Granlundin ilmaveivi verrattuna siihen satiiri-pätkiin ”Perikadosta”?

En ymmärrä hylkäyksen syytä? Jos teillä on joku hylkäyksen syy, teidän pitäisi myös tiedottaa sähköpostissa minulle?

Antakaa selityksiä.

Profiilikuva käyttäjästä Gagis

Gagis

said

Sivustoa siirrettiin toiselle palvelimelle sinä yönä kun tämä ketju postattiin ja siirron aikana kirjoitetut viestit ovat saattaneet kadota bittiavaruuteen. Itse en ainakaan ole huomannut minkään muun viestin edes ilmestyneen tänne ennen kuin nyt.

Profiilikuva käyttäjästä Topi

Topi

said

Voi vittu. Täytynee kirjoittaa uusiksi.

Ihmettelen sitä, että poistellaan paljon Granlundin ilmaveivejä. Sehän ei ole kokonainen 60 minuutin leffa. Samoin on sen ”Perikato” eli Der Untergang 2004 paljon viliseviä satiiripätkiä.

Niissä pätkissä on viljelty Nvidiaa ja Atia, myös politiikasta puhuttavia satiireja.
    Jokin aika sitten Amerikan oikeus päätti, ettei nämä pätkät loukkaa mitenkään elokuvaa ja oikeus
    salli niiden esittämisen täysin.

En vain ymmärrä tätä sevenupin pätkien poistelua yllämainitun oikeuden päätöksellä?
    Ymmärrän täysin, jos kokoleffaa esitetään youtubessa ja on syy poistaa se kokonaan.

Minä olen nähnyt paljon satiiripätkiä ja päätin etsiä oikean elokuvan. Löysin leffan
    kaupasta ja ostin sen, olen tyytyväinen ostokseeni ja käsitin sen, että ilman satiiripätkiä en olisi tullut ostaneeksi sitä leffaa.

Niin ja helvetti vieköön tätä sevenupia ja puolitoista pulloa sille päähän!

Muokkaus: Miksi helvetissä Piraattipuolueen etusivulla oleva Live-osio on taas mäsänä?
    Tehkää nyt kunnon korjaus sille!

Esillä 4 viestiä, 1 - 4 (kaikkiaan 4)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin