Tervetuloa Piraattipuolueeseen

Jos osallistuit vanhassa foorumissa, saat tunnuksesi takaisin pyytämällä uutta salasanaa.

Jos olet uusi jäsen, rekisteröidy.

Lue lisää uudistuksesta

Profiilikuvista

Oman avatarin saat käyttöön Gravatar-palvelun kautta (sama käyttäjätunnus kuin Wordpress.com).

Jäsenet

Vs:Re: Mitä Piraattipuolue antaa muusikolle?

Etusivu Foorumit Yleinen keskustelu ja politiikka Vs:Re: Mitä Piraattipuolue antaa muusikolle?

Tämä aihe sisältää 0 vastaukset, 1 kirjoittaja, ja siihen kirjoitti viimeksi Profiilikuva käyttäjästä Teppo Teppo 8 vuotta, 7 kuukautta sitten.

Esillä 1 viesti (kaikkiaan 1)
  • Julkaisija

Teppo

said

Mikko Kunnari kirjoitti:
    Quote:Mihin perustat koko väitteen, ettei PP kiinnosta musiikintekijöitä? On niitä tässä vastaan tullut, joita se kiinnostaa (katso esim. blogi). Siitä en tiedä onko jäsenenä niitä yhtään. Itse tarkoitat varmaan musiikintekijöillä pelkästään levyfirmojen listalla olevia menestyviä artisteja. Niitä tuskin paljon näkyy PP:n listoilla. Miksi näkyisi? Johan se levysopimuskin sen varmaan kieltää.

Kiinnostusta on monenlaista. En tietenkään väitä, etteikö kiinnostusta (aitoakin) olisi. Puhun nyt kiinnostuksesta yleisesti ja sellaisesta, jossa ollaan samaa mieltä puolueen periaatteista.
    Perusteluksi nyt voidaan sanoa yhtä hyvin saman mitä sinäkin vedät: Musta tuntuu siltä.

Mikko Kunnari kirjoitti:
    Quote:Tuosta rahoituspuolesta puhuttiin paljon jonkun aikaa sitten blogissa tämän jonkun levypomon kanssa (en muista firmaa, mutta sieltä ne jutut vieläkin löytyy). Kyllä se jopa sieltä tuli että artilla ei rahoitusvaihtoehtoja maailmasta löydy.

oikun suloista puhetta. Koko puolueenne perusta perustuu siihen, ettei levy-yhtiöihin ole uskomista, mutta nyt kuitenkin perustat levy-yhtiön puheeseen? Kyllä sitä lainaa saa pankista ja työllä voi säästää. Sama tilanne on yrittäjälläkin. Ei yhteiskunta rahoita edes osakeyhtiön perustamista.

Mikko Kunnari kirjoitti:
    Quote:Starttirahaa ei musiikkiyrittämiseen ole niinku muuhun bisnekseen

Tässä ollaan sama amieltä, joten älä enää jatka starttirahojesi kanssa, vaikka jo ehdit niistä aloittaa puhumisen.

Mikko Kunnari kirjoitti:
    Quote:ja ei pankistakaan rahaa saa ihan vaan kantamalla sitä sieltä ilman vakuuksia.

Riskinotto ja sen tapanen on elämää. Voit toki olla riskitön ja tosiaan tehdä musiikkisi omilla rahoituksillakin.

Mikko Kunnari kirjoitti:
    Quote:Levyfirma on aluksi riskitön ratkaisu, tosin lopuksi se vie lähes kaikki rahat jos sattuu menestystä tulemaan. Sitä työntekoa itsekin olen kannattanut, mutta se ei jostain syystä luovan työn tekijöitä tunnu kiinnostavan. Sitä pitää ne rahat saada tekemällä sitä mitä itse haluaa, vaikka sitten kasettimaksuista, jos ei itse työstä.

Ihme kyllä, maailmassa on aikas monta multi-miljonääri-muusikkoa. Suomessakin moni muusikko kevyesti sanottuna tulee ainakin toimeen.

Esillä 1 viesti (kaikkiaan 1)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin